  • Data: 2013-02-16 01:00:19
    Temat: Re: Dysk SSD Plextor M5 Pro 2,5'' 128GB
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-15 19:18, qwerty pisze:
    > Chyba twoi rodzice tak zrobili z tobą jak byłeś młody.
    > Miał kto zrobić, nie ma kto zabić...
    Czemu kazdy temat o SSD musi sie konczyc wojenka?
    Ja jestem zachwycony ''zabawka'' nic tak widocznie nie przyspieszylo
    komputera w ciagu ostatnich 5 lat :-)
    Ale tez nie mowie wszystkim wyrzucajcie HDD. Nie sam mam 3 takowe i
    trzymam na nich wszelakiej masci dane i wiem ze jeszcze dlugo tak bede
    robil bo nawet 512 GB SSD jest malutki...
    I to tyle i po co udowadniac ze SSD to wynalazek diabla albo ze HDD to
    przezytek?
    Paradoksalnie gotow jestem sie zalozyc ze w ciagu 10 lat 99% kompow nie
    bedzie miec dyskow mechanicznych....nie wiem czy beda to dyski ssd czy
    laserowe o ktorych sie mowilo ale mysle ze rozpoczal sie schylek dyskow
    HDD - zwlaszcza ze przecietny domowy user ma laptopa do neta fotek i
    filmow i 256 GB mu jest az nadto.

    Krzysiek