  • Data: 2009-10-26 19:34:51
    Temat: Re: Dylematy, dylematy - K7 vs D90 vs 50D [dluuugie]
    Od: "Lol" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mroziu" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:4ae5e97a$1@news.home.net.pl...

    > Jeżeli zależy Ci na LV to skreśl D90, bo to tam jest nie nadaje się do
    > robienia zdjęć. Ostrzyć potrafi ze 3 sekundy.
    >
    > A jakby Ci jednak, aż tak bardzo nie zależało na LV to bym Ci jako
    > użytkownik polecił :)

    W C 50D LV w trybie detekcji kontrastu szybki też nie jest - za to jest
    dokładny ;). Bardzo przydaje się przy zdjęciach przedmiotów w warunkach
    studyjnych. W sumie pytającemu również poradziłbym zakup N D90. Jak nie ma
    potrzeby używania obiektywów f/1.2, to aktualnie raczej nie ma się co pchać
    w system Canona. Na Pentaxach nie się znam.

    --
    Lol