  • Data: 2009-10-26 23:33:04
    Temat: Re: Dylematy, dylematy - K7 vs D90 vs 50D [dluuugie]
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Oct 2009 20:24:34 +0100, JD wrote:
    [ciach]
    > Jeśli różnica w AF między K7 a K20 jest taka jak między GX-20 a GX-10,
    > to jest to nie wielka różnica. Dobrze sie sprawdza w plenerze,
    > architekturze, portrecie,
    > w dobrym świetle. Ale o ruchliwej reporterce zapomnij i nie musi to być
    > F1 i Kubica, małe dziecko w pokoju ze światłem zastanym pokona GX-20.

    Tutaj porównanie względem K-m:
    http://falklumo.blogspot.com/2009/06/k-7-and-its-pre
    cision-autofocus.html
    Konkluzja jest taka że sporo poprawili ale mogłoby być lepiej. Bardzo
    polecam poczytanie sobie tego bloga, jest na wysokim poziomie i dobrze
    napisany (sporo technicznych danych na temat K-7).

    Sam mam K20D (BTW, z tego co mi wiadomo to jota w jotę to to samo co
    Samsung GX-20) i bardzo sobie chwalę. W połączeniu z Pentaxem 21 mm
    bardzo dobrze się sprawuje, używam też Tamrona Macro 1:1 90 mm.
    Największe plusy, jak dla mnie, to solidny korpus, stabilizacja w
    korpusie, mnóstwo funkcji, ergonomia.

    Pozdrawiam.

    --
    Łukasz.