    From: j...@u...at
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dylematy canoniera - jaki szeroki kąt?
    Date: Mon, 8 Jun 2009 07:55:53 -0700 (PDT)

    On 8 Jun., 15:59, "Wojtek" <w...@o...pl> wrote:
    > witaski
    >
    > Jako użyszkodnik Eos'a 30 w wersji analogowej przymierzam się do zakupu
    > EOS'a 50D.
    > Na początek ujeżdżać bedę szkiełko jakie pozostanie mi po analogu EF 28-135
    > IS USM.
    > Ponieważ do fotografii plenerowej i czasami wnętrza szkiełko to będzie  w
    > dolnym zakresie za duże planuję zakupić coś co mi uzupełni szeroki kąt.
    > Wybór pada na razie na:
    > Sigma 10-20 f 4-5.6 EX DC HSM lub Sigma 12-24 f 4.5-5.6 EX DG Aspherical HSM
    > Tamron 10-24 f 3.5-4.5 Di II LD Aspherical

> [...]

    w tej klasie ogniskowych zoomy rysuja marnie.
    musisz sie liczyc z tym ze zdjecia wprawdzie szerokie niekoniecznie
    beda zachwycac rozdzielczoscia.
    Oczywiscie nie chce Cie odrywac od zamiaru , czy tez wprowadzac
    niepokoj wewnetrzny Twej duszy :-)
    ale jesli potrzebujesz szerokiego kata to rozwaz zakup stalki.
    Nic tak nie poprawia samopoczucia jak ladnie ostro zrobione zdjecie.