    From: Maciek <k...@X...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dylemat kupującego auto...
    Date: Thu, 30 Jun 2011 14:23:09 +0200

    > 3 furtkowca miałem i nigdy więcej nie kupię. Czasem zachodzi potrzeba
    > przewieźć jakis delikatny lub ponagdabarytowy ładunek, a w 3d trudno lub nie
    > ma możliwości go umieścić.

    O jakim ładunku piszesz? Miałem 3d hatchbacka, konkretnie Escorta.
    Problemów nie było a woziłem różne graty, po dwa nie złożone rowery w
    środku samochodu, materiały budowlane np. dechy po 2,5m. kompletne
    szafki itp. Po złożeniu tylnych siedzeń była duża przestrzeń załadunkowa
    a dostęp przez tylną klapę bardzo dobry.
    Jedyny minus dla mnie przy 3d był taki, że kiepsko się
    wsiadało/wysiadało w wąskich miejscach parkingowych np. pod marketami.
    Mały kąt otwarcia. Kiedyś kumpel podsumował "masz skrzydło od samolotu a
    nie drzwi". ;-)

    Dla mnie sedan ma ograniczoną możliwość załadunku. Zresztą pisałem już
    kiedyś jak to znajomi nie mogli wcisnąć do Granady dużego telewizora a
    do malutkiego Peugeota 205 wszedł bez problemu.
    Osobiście sedana bym nie kupił, więc tą Toyotę bym odpuścił chociaż ma 4d.