  • Data: 2011-06-30 16:35:43
    Temat: Re: Dylemat kupującego auto...
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-30 15:55:18 +0200, ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> said:

    > Świetnie to ująłeś. Ból fizyczny nie występuje oczywiście, ale tak,
    > pozycja rodem
    > ze szkoły auto trochę przeszkadza przy pierwszym kontakcie. ;-)

    Kiedyś, dawno, dawno temu, ustawiałem fotel... hm, do wypoczynku
    bardziej. Wrost (mój) i niewielkie wymiary (auta) dawały
    usprawiedliwienie: "...no bo inaczej się nie mieszczę...".
    Po jakimś czasie odkryłem, że siedzę po prostu głupio.
    Teraz jeżdżę prawie jak Leszek Kuzaj - uda z tułowiem mają 90 stopni,
    nogi prawie wyprostowane, sprzęgło nie zawsze jest mi potrzebne...
    ;-)

    --
    Bydlę