    Date: Thu, 11 Jun 2009 16:14:37 +0200
    From: cichy bartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Dwanascie twarzy Doroty

    Janko Muzykant pisze:
> [...]
    _380s.jpg

    > Niestety, jestem zupełnym ''eunuchem na formę''. Dla mnie wartość
    > fotografii jest dokładnie taka sama, czy to oryginał, reprodukcja czy
    > czytelny obrazek w internecie.

    forma to chyba największa i najtańsza proteza stylu. podziały są zabawne
    a przytakiwanie im jest totalnym przejawem barku wyczucia, oraz
    podstawowej wiedzy technicznej. Ostatnio w rozmowie z pewną damą
    poruszyłem temat analogowego psucia zdjęć na cyfrze, chodziło mi o
    pończochy, wazelinę, lakier do włosów i inne takie myki. dostałem
    odpowiedź że możemy rozmawiać o tradycyjnych technikach srebrowych i
    dalszy taki bełkot analogowy ;). najbardziej rozbawił mnie styl tej
    pani, czyli kupowanie przeterminowanego filmu na allegro, wołanie w
    labie, skanowanie na tanim płaszczaku obróbka w photoshopie (oczywiście
    tylko te same techniki co są dostępne w ciemni ;)) i mega finał
    puszczenie togo na super modny Flickr ;). jednym słowem 100% analog ;).
    pytanie za sto punktów jaki wpływ na następny projekt Ballena będzie
    mieć wybór narzędzia, np. Pansonic G1, Nikon D700 czy Yashica Mat?
    pytanie jest oczywiście czysto hipotetyczne bo Ballen nic nie będzie
    zmieniać, skoro już obrał słuszny i wygodny dla niego kierunek.

    Pozdrawiam.
    Bartko.