eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDuże zakupy - jakieś zmianyRe: Duże zakupy - jakieś zmiany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Duże zakupy - jakieś zmiany
    Date: Fri, 26 Nov 2010 23:38:30 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 47
    Message-ID: <icpgdm$c0m$1@news.onet.pl>
    References: <icjj7f$r34$1@inews.gazeta.pl> <icl68s$hft$1@inews.gazeta.pl>
    <icl6mb$j65$1@inews.gazeta.pl> <icldsk$crf$1@inews.gazeta.pl>
    <ico0p2$b8a$1@inews.gazeta.pl> <ico1rr$b51$1@node1.news.atman.pl>
    <icoefm$212$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: j...@s...com
    NNTP-Posting-Host: 89.78.87.8
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1290814710 12310 89.78.87.8 (26 Nov 2010 23:38:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Nov 2010 23:38:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:632508
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 26.11.2010 de Fresz <d...@N...pl> napisał/a:
    >
    > Noooo niech np. zrezygnują z lokalu przy ulicy i trzymania rozmiarówki
    > na stocku, co generuje w pip kosztów, których zupełnie nie ponoszą
    > sklepy netowe (najczęściej nie mające prawie nic na składzie i
    > ściągające od dystrybutora dopiero jak ktoś zamówi). I niech nie
    > marnują czasu na obsługę klientów, którzy nic nie kupują.

    Ale Wiesz pewnie że żeby pomacać i przymierzyć 4 różne kaski to trzeba
    co najmniej obdzwonić 8 sklepów. I tak się okaże że ten co mają, nie
    jest taki jak chcesz, ale mogą wyciągnąć katalog i ci zamówić.
    Jak to się ma do tych w "pip kosztów", w konfekcji jest masa kasy, tyle
    że zarabia się na raczej na skali, dotyczy to też wąskich specjalizacji.
    Bo tutaj klient jednak wybredny jest, i taka jego rola. Strasznie mi
    przykro ale nie kupię za dużych butów, ani trochę uciskających pod
    kolanami gaci, w odrobinę nie takim kolorze.

    > Ja wiem że rynek jest brutalny i klient chce tanio, wiem też, że marże
    > w niektórych sklepach są bandyckie, ale i rozumiem rozrzut kosztów,
    > jakie ponosi sklep stacjonarny w stosunku do internetowego i irytację
    > sprzedawców średnio uczciwą konkurencją.

    No jasne, a jeszcze sprzedawca zawsze zapewni że tak naprawdę to on
    wie lepiej, czego ci trzeba. Przecież wie co sprzedaje i to co akurat
    ma w sklepie jest najlepsze.

    Do sklepu możesz wejść i obejrzeć co mają, jak się uprzesz to możesz
    pooglądać katalog, ostatnio nawet katalogi coraz częściej mają na
    ekranie. Takie że niby nowoczesne.
    >
    > Sklep z akcesoriami moto na naszym rynku to nie są kokosy, jeśli
    > sądzisz inaczej - załóż i sam się przekonaj.
    >
    Oczywiście że to nie są kokosy, no nie z takim podejściem, i to
    bardzo dobrze. Sam większość łachów kupiłem w zwykłym sklepie.
    Właściwie z garderoby to w tych internetowych tylko 2 kaski, z 5
    w sumie.

    Ale części czy opon nie kupuję, w zwykłych sklepach, z łachami
    też się przełamię, najwyżej będę odsyłał, albo wystawie na aukcji.

    Kilka razy już w zwykłym sklepie z lenistwa i głupoty, zgodziłem
    się na kompromis pomiędzy tym co chciałem a tym co było, zawsze
    bardzo żałowałem.

    --
    kakmaratgmaildotcom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: