  • 171. Data: 2016-03-10 19:48:29
    Temat: Re: Dudusiowi pekla opona
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Bo nagranie z wylotu prezydenta do rowu nie jest informacją publiczną.
    > ---
    > Mówię Ci, że jest. Jakie masz podwody sądzić, że nie ?

    A ja ci mówię, że nie jest. Jakie masz powody sądzić, że tak?
    ---
    To oczywiste jest.

    > Więc i nikt w takim trybie nie występował - bo to bez sensu.
    > ---
    > Nie dlatego, że bez sensu tylko dlatego, że tu same cienkie bolki.

    Jasne - akurat większość mediów spoza rezimowych najchętniej by z Dudy i
    jego bodygardów łacha pociągnęła;)
    ---
    Toczy się śledztwo

  • 172. Data: 2016-03-10 20:04:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.03.2016 19:48, re wrote:

    > A ja ci mówię, że nie jest. Jakie masz powody sądzić, że tak?
    > ---
    > To oczywiste jest.

    To wystąp - napiszą ci w formie dycyzji administracyjnej, czemu nie jest
    (albo czemu nie udostępnią jeśli jednak jest). Będziemy mieli podstawę
    do dalszej dyskusji.

    > Jasne - akurat większość mediów spoza rezimowych najchętniej by z Dudy i
    > jego bodygardów łacha pociągnęła;)
    > ---
    > Toczy się śledztwo

    No toczy się. BOR już raport wydalił z siebie (choć nie wiem gdzie
    przeczytać). W skrócie - w ciągu ubiegłych ośmiu lat ... - czyli opona
    pękła przez Tuska;)

    Shrek.

  • 173. Data: 2016-03-10 21:07:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    @tlen.pl...

    On Wed, 9 Mar 2016 15:23:47 +0100
    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    >Właśnie mieliśmy przykład takiej ;)
    >na szczęście skończyło się tylko na jednej bejcy w rowie.

    Paczpan, mimo ciasnego szyku.

  • 174. Data: 2016-03-10 22:25:44
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 10.03.2016 o 12:57, J.F. pisze:

    > Czyli nie dlatego, ze stare sa niebezpieczne, tylko dlatego, ze sie
    > zuzyly.
    > A to wypowiedz nie na temat :-)

    A to prezydenckie auto przez 6 lat zrobiło mniej km od mojego?

    Ewa

  • 175. Data: 2016-03-10 23:55:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 9 Mar 2016 18:19:49 +0100, re napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > No że się coś stanie to tego nie przewidzi.
    > Ale tu właśnie pojawia się różnica między kierowcą który panuje nad
    > sytuacją, a takim który zacznie przerzucać samochód z kontry w kontrę, a
    > szamotaninę zakończy w rowie. ...
    > ---
    > Nie sądzisz, że jednak każdego kierowcę może zaskoczyć nagłe zdarzenie ?

    Tylko po to się szkoli oficerów BOR żeby ich nie zaskakiwało.

    Np. nagłe pojawienie się człowieka z bronią może zaskoczyć mnie, Ciebie,
    ewentalnie ochroniarza w hipermarkecie, ale już oficera BOR w pracy
    zaskoczyć to nie powinno, a przynajmniej nie powinno go to sparaliżować na
    tyle żeby nie wykonał swojego zadania.

    Dokładnie tak samo pęknięcie opony, czy inna generalnie niespodziewana
    sytuacja na drodze nie może doprowadzać do tego że kierowca BOR kompletnie
    traci panowanie nad samochodem który prowadzi.

  • 176. Data: 2016-03-10 23:56:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    auto prezydenta jest dla szpanu a nie do jezdzenia. Spokojnie by sie bez pancernego
    samochodu obyl. Ale musi miec bo inni maja.

  • 177. Data: 2016-03-11 09:06:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    pl...

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ze opona 6-letnia nie nadaje sie do uzytku i grozi rozerwaniem.

    Widzę ze dotarłeś już do raportu i co tam jest na piśmie - odszczekujesz
    trolling?

  • 178. Data: 2016-03-11 09:52:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >A to prezydenckie auto przez 6 lat zrobiło mniej km od mojego?

    No wiesz, prezydent nie musi codziennie dojezdzac do pracy, dzieci do
    przedszkola odwozic, ani do sklepu po zakupy jechac :-)

    Jak widac na zdjeciach - bieznika mialy calkiem sporo.

    J.

  • 179. Data: 2016-03-11 09:56:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Widzę ze dotarłeś już do raportu i co tam jest na piśmie -
    >odszczekujesz trolling?

    Jakbym nie widzial starszych opon, to moze bym i uwierzyl i
    odszczekal.
    Ale widzialem i chyba nawet jezdzilem - i one nie pekaja.

    A w raporcie widzisz: producent daje 3 lata w magazynie i 2 lata
    jazdy, general daje 6 lat.
    Po 2 latach to opony na pewno nie pekaja.

    Takie "zwykle opony" - moze te jednak pekaja :-)

    J.

  • 180. Data: 2016-03-11 09:57:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >auto prezydenta jest dla szpanu a nie do jezdzenia. Spokojnie by sie
    >bez pancernego samochodu obyl. Ale musi miec bo inni maja.

    Niby tak, ale wiesz - Olof Palme tez tak myslal.
    A i wstyd bylby, jakby go np chlopi widlami pogonili.

    J.