  • 161. Data: 2016-03-10 09:56:21
    Temat: Re: Dudusiowi pekla opona
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "FEniks"

    > A co to zmienia?

    Opony. Powinno się. Nawet ja zmieniam po 5 latach, chociaż robię
    zaledwie ok. 15tys. km rocznie
    ---
    Hehe, a ile chciałaś robić ? 500 ?

  • 162. Data: 2016-03-10 10:36:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 08.03.2016 o 08:23, szerszen pisze:

    >Opony. Powinno się. Nawet ja zmieniam po 5 latach, chociaż robię
    >zaledwie ok. 15tys. km rocznie

    No to nam daje 75 tys i opony sa juz co najmniej mocno zuzyte ... albo
    i wymienione dwa lata wczesniej.

    Chyba, ze zmieniasz na zimowe, i wychodzi po niecale 40kkm na komplet
    ... a i wtedy gumiarz sugeruje, zo opona juz mocno zuzyta i nie warto
    zabierac :-)

    Wielu jednak jezdzi mniej, trzyma dluzej i 6-letnie opony im jakos nie
    pekaja.

    J.

  • 163. Data: 2016-03-10 10:50:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.03.2016 09:53, re wrote:

    > Użytkownik "Shrek"

    > Ale nie o to chodzi czy wystąpisz, tylko czy dostaniesz na podstawie
    > infromacji publicznej.
    > ---
    > No to właśnie mówię, że szczególnych powodów do odmowy nie widać i tylko
    > nikt z nas jeszcze nie wystąpił o to

    Bo nagranie z wylotu prezydenta do rowu nie jest informacją publiczną.
    Więc i nikt w takim trybie nie występował - bo to bez sensu.

    Shrek

  • 164. Data: 2016-03-10 10:53:42
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    a.pl...

    > Wielu jednak jezdzi mniej, trzyma dluzej i 6-letnie opony im jakos nie
    > pekaja.

    Naprawdę wielu jeździ w PL czterotonowymi sedanami?

    --
    Axel

  • 165. Data: 2016-03-10 11:18:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości grup
    >Naprawdę wielu jeździ w PL czterotonowymi sedanami?

    jezdza 1.5t, ale przeciez opony maja odpowiednio slabsze.

    No i dostawczaki jezdza rozne, ale oni to chyba opony zuzywaja czesto.

    J.

  • 166. Data: 2016-03-10 12:16:44
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 10.03.2016 o 10:36, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Chyba, ze zmieniasz na zimowe, i wychodzi po niecale 40kkm na komplet
    > ... a i wtedy gumiarz sugeruje, zo opona juz mocno zuzyta i nie warto

    No przecież, że zmieniam na zimowe. A poprzednie letnie wymieniłam nawet
    po niecałych 5 latach.

    Ewa

  • 167. Data: 2016-03-10 12:18:20
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 10.03.2016 o 09:56, re pisze:

    > Użytkownik "FEniks"

    > Opony. Powinno się. Nawet ja zmieniam po 5 latach, chociaż robię
    > zaledwie ok. 15tys. km rocznie
    > ---
    > Hehe, a ile chciałaś robić ? 500 ?

    Znam takich, którzy w rok robią niemal tyle co ja w 5 lat.

    Ewa

  • 168. Data: 2016-03-10 12:57:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No to nam daje 75 tys i opony sa juz co najmniej mocno zuzyte ...
    > albo i wymienione dwa lata wczesniej.
    >No przecież, że zmieniam na zimowe. A poprzednie letnie wymieniłam
    >nawet po niecałych 5 latach.

    Czyli nie dlatego, ze stare sa niebezpieczne, tylko dlatego, ze sie
    zuzyly.
    A to wypowiedz nie na temat :-)

    J.

  • 169. Data: 2016-03-10 14:17:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > nikt z nas jeszcze nie wystąpił o to

    Bo nagranie z wylotu prezydenta do rowu nie jest informacją publiczną.
    Mówię Ci, że jest. Jakie masz podwody sądzić, że nie ?

    Więc i nikt w takim trybie nie występował - bo to bez sensu.
    ---
    Nie dlatego, że bez sensu tylko dlatego, że tu same cienkie bolki.

  • 170. Data: 2016-03-10 14:20:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.03.2016 14:17, re wrote:

    > Bo nagranie z wylotu prezydenta do rowu nie jest informacją publiczną.
    > ---
    > Mówię Ci, że jest. Jakie masz podwody sądzić, że nie ?

    A ja ci mówię, że nie jest. Jakie masz powody sądzić, że tak?

    > Więc i nikt w takim trybie nie występował - bo to bez sensu.
    > ---
    > Nie dlatego, że bez sensu tylko dlatego, że tu same cienkie bolki.

    Jasne - akurat większość mediów spoza rezimowych najchętniej by z Dudy i
    jego bodygardów łacha pociągnęła;)

    Shrek.