  • 181. Data: 2016-03-11 10:40:14
    Temat: Re: Dudusiowi pekla opona
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:56e28834$0$22832$6...@n...neostrad
    a.pl...

    >Po 2 latach to opony na pewno nie pekaja.

    poza tymi co pękły

  • 182. Data: 2016-03-11 11:03:50
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    pl...

    > jezdza 1.5t, ale przeciez opony maja odpowiednio slabsze.

    Słabsze, to nie znaczy, że mniej wytrzymałe...

    --
    Axel

  • 183. Data: 2016-03-11 11:28:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >poza tymi co pękły

    Ano, pojedyncze przypadki moga sie zdarzyc, ale poza nimi to prawie
    zadna prawidlowo uzytkowana opona po 2 latach nie peka.
    No moze z wyjatkiem Firestone.

    J.

  • 184. Data: 2016-03-11 11:59:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akurat z Olofem Palme proste wytlumaczenie. To nie byl zamach ale egzekucja. Ten
    gosc, milosnik pokoju rownosci itp papki dla mas, handlowal bronia z panstwami
    objetymi roznymi embargami. Kase przytulil a towaru nie dostarczyl. Gosc ktorego
    zlapali najpierw byl glupi, potem normalny i dostal wyrok a na koncu zostal
    uniewinniony. Jemu by pancerny samochod nie pomogl. Jedynie cena za zabicie byla by
    wyzsza.

  • 185. Data: 2016-03-11 12:20:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości grup
    >Słabsze, to nie znaczy, że mniej wytrzymałe...

    Chyba znaczy, bo po cos te nosnosc pisza.
    Inaczej by napisali ze 40 ton :-)

    No i mamy jeszcze dostawczaki - one czasem i do 4t moga sie zblizyc.
    Z tym, ze one raczej duzo jezdza, i opony szybko zuzywaja.

    A takie np bieznikowane - to co, dobre, bo pol gumy nowe, czy
    absolutnie nie uzywac, bo reszta stara i zaraz wybuchnie ?

    J.

  • 186. Data: 2016-03-11 12:21:03
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-03-11 11:59, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    uniewinniony. Jemu by pancerny samochod nie pomogl. Jedynie cena za zabicie byla by

    Rzuć linkiem potwierdzającym te rewelacje. Nie to, że uniewinniono
    Christera Petterssona, tylko że była to egzekucja za handel bronią.

  • 187. Data: 2016-03-11 13:10:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wtedy kiedy go stukneli nie bylo linkow.

  • 188. Data: 2016-03-11 14:06:54
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-03-11 13:10, Zenek Kapelinder wrote:
    > Wtedy kiedy go stukneli nie bylo linkow.

    Czyli zmyślasz jak zawsze.

  • 189. Data: 2016-03-11 14:40:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A ty jak zawsze robisz z siebie debila, a moze nim jestes kto cie tam wie. Wystarczy
    w dowolna wyszukiwarke wpisac kilka slow i poszukac w wynikach.

  • 190. Data: 2016-03-11 17:33:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 11.03.2016 09:57, J.F. wrote:

    > Niby tak, ale wiesz - Olof Palme tez tak myslal.
    > A i wstyd bylby, jakby go np chlopi widlami pogonili.

    Niby tak, ale na żadnego z naszych polityków nikt się jednak nie
    zamachnął (no dobra na Bronka krzesłem), a w wyniku działań BORu,
    Specpułku i konferencji na temat bezpieczeństwa straciliśmy prawie 100
    VIPów, kilkunastu generałów, omało co nie premiera i teraz notariusza.

    Statystycznie wypada, że bez ochrony państwowej bezpieczniej - to jest
    kurwa absurd.

    Poza tym jakby się ktoś miał zamachnąć to chyba najsensowniej na
    Jarosława chyba?

    Shrek.