  • 151. Data: 2016-03-09 18:26:28
    Temat: Re: Dudusiowi pekla opona
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Np jedz blisko, zeby szybciej dojechac w razie ataku, czy zeby nikt sie
    > miedzy was nie wcisnal.

    Niby ma sens. Z tym że nie do końca, bo jednak znacząco zwiększa ryzyko
    wypadku.
    ---
    Jedzie pociąg z daleka...

  • 152. Data: 2016-03-09 18:33:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >No i pytanie czy trenują?
    >Czy to tylko tak naprawdę fikcja będąca przypominającą imprezy dla firm pod
    >tytułem "szkoła bezpiecznej/sportowej/efektywnej jazdy"?

    Troche trenuja
    https://www.youtube.com/watch?v=K48m5iYScFA

    Gdzies tak od 4-tej minuty konczy sie czesc czysto defiladowa i widac
    ze przynajmniej zawracanie opanowali.
    ---
    A tutaj http://niusy.pl/9o7 to trochę polecieli :-)

  • 153. Data: 2016-03-09 18:34:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Poldek"

    > ---
    > Więc mówię, że to jest powód do upublicznienia a nie sprawdzania czy
    > ktoś sypnie czy nie sypnie. Bo co by miało dać utajnienie postępowania w
    > publicznej sprawie ?

    Metody pracy służb ochraniających najważniejsze osoby w państwie. Takie
    rzeczy nie są publiczne w żadnym państwie UE i chyba w ogóle w żadnym.
    ---
    Jakie znowu metody ? Goście wyjeb... się !

  • 154. Data: 2016-03-09 19:29:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 09.03.2016 18:34, re wrote:

> [...]
    > ---
    > Jakie znowu metody ? Goście wyjeb... się !

    No wyjebał się. Nie ma się czym chwalić, więc jak się da, to nie ujawnią
    filmiku i po sprawie - nic się nie stało (do następnego razu).

    Shrek

  • 155. Data: 2016-03-09 20:16:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    No wyjebał się. Nie ma się czym chwalić, więc jak się da, to nie ujawnią
    filmiku i po sprawie - nic się nie stało (do następnego razu).
    Więc mówię, że są zwykłą informacją publiczną. Nawet by mnie nie obchodziło,
    że nie została opublikowana, gdyby nie to, że brak tej informacji
    uniemożliwia sensowną dyskusję.

  • 156. Data: 2016-03-09 21:47:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 09.03.2016 20:16, re wrote:

    > No wyjebał się. Nie ma się czym chwalić, więc jak się da, to nie ujawnią
    > filmiku i po sprawie - nic się nie stało (do następnego razu).
    > ---
    > Więc mówię, że są zwykłą informacją publiczną.

    Nie jest. Jakby była, to byś mógł pójść do urzędu i sobie ją wziąć;)

    > Nawet by mnie nie
    > obchodziło, że nie została opublikowana, gdyby nie to, że brak tej
    > informacji uniemożliwia sensowną dyskusję.

    I o to właśnie chodzi. Z dwojga złego to wolę jak się wyjebał i rżną
    głupa, niż jakby się mieli dodatkowo ze swoją nieudolnością obnosić,
    albo miałoby im wyciekać. Miejmy tylko nadzieję, że wyciągną wnioski
    (choć w sumie jakby mieli, to już było kilka okazji).

  • 157. Data: 2016-03-10 00:01:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]
    > Więc mówię, że są zwykłą informacją publiczną.

    Nie jest. Jakby była, to byś mógł pójść do urzędu i sobie ją wziąć;)
    Bo Tobie nie mieści się w głowie, że mógłbym o nią wystąpić ?

> [...]

    albo miałoby im wyciekać. Miejmy tylko nadzieję, że wyciągną wnioski
    (choć w sumie jakby mieli, to już było kilka okazji).
    Nie, chodzi o to, by nie śmiano się z tego bez podstaw.

  • 158. Data: 2016-03-10 05:30:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.03.2016 00:01, re wrote:

    > Nie jest. Jakby była, to byś mógł pójść do urzędu i sobie ją wziąć;)
    > ---
    > Bo Tobie nie mieści się w głowie, że mógłbym o nią wystąpić ?

    Ale nie o to chodzi czy wystąpisz, tylko czy dostaniesz na podstawie
    infromacji publicznej.

> [...]
    > (choć w sumie jakby mieli, to już było kilka okazji).
    > ---
    > Nie, chodzi o to, by nie śmiano się z tego bez podstaw.

    A tam - już zapomnieli, o ile w ogole zauważyli.

    Shrek.

  • 159. Data: 2016-03-10 08:43:55
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 08.03.2016 o 08:23, szerszen pisze:

    > A co to zmienia?

    Opony. Powinno się. Nawet ja zmieniam po 5 latach, chociaż robię
    zaledwie ok. 15tys. km rocznie

    Ewa

  • 160. Data: 2016-03-10 09:53:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]
    > Bo Tobie nie mieści się w głowie, że mógłbym o nią wystąpić ?

    Ale nie o to chodzi czy wystąpisz, tylko czy dostaniesz na podstawie
    No to właśnie mówię, że szczególnych powodów do odmowy nie widać i tylko
    nikt z nas jeszcze nie wystąpił o to