  • Data: 2019-07-30 10:17:43
    Temat: Re: Dudnienie silnika podczas zjazdu z górki
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-30 o 00:50, z pisze:
    > W dniu 2019-07-29 o 18:15, s...@g...com pisze:
    >
    > Doczytałem też że widok zewnętrzny mało mówi o stanie takiej poduszki.
    >
    > Wymienić profilaktycznie? Zapewne są z 2006 roku.

    Potrzeba dwóch/dwoje, jeden ogląda poduszkę drugi/a odpala silnik.
    Sprawdzacie na wolnych obrotach, stopniowo zwiększając obroty i np na
    jedynce z hamulcem, puszczając sprzęgło.
    Elementy składowe poduszki nie powinny za bardzo drgać. Jak drgają, to
    trzeba się przyjrzeć gumie, jak popękana (pęknięć może być widać na
    zgaszonym silniku), to poduszka do wymiany.
    Jak miota metalowymi elementami składowymi tej poduszki jakby nie było
    gumy w ogóle, to tez poduszka do wymiany :)

    --
    viktorius