  • 21. Data: 2013-01-10 18:32:43
    Temat: Re: Drukarka laser kolor
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Dawid" <x...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:50eef3a2$0$1295$65785112@news.neostrada.pl...
    W dniu 2013-01-10 16:09, Kamil pisze:
    > Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:50ee83f8$0$1313$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > To jest wątek o drukarkach. Wynocha.

    Nie zauważyłeś, że wszyscy zaczeli pisać o czymś innym?
    Idz poskarżyć się mamusi dzieciaku, a jeżeli dyskusja nie odpowiada
    TO WON szczylu.

    On może i szczyl, ale ty kto w takim razie? Bo raczej w słownku brakuje
    słowa na takie dno, jakie ty reprezentujesz...

  • 22. Data: 2013-01-10 18:41:57
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-10 18:32, Andy Niwinski pisze:

    > On może i szczyl, ale ty kto w takim razie? Bo raczej w słownku brakuje
    > słowa na takie dno, jakie ty reprezentujesz...

    Co to jest słownk?
    LOL obrońca uciśnionych.

  • 23. Data: 2013-01-10 18:52:39
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-10 18:32, Andy Niwinski pisze:

    > On może i szczyl, ale ty kto w takim razie? Bo raczej w słownku brakuje
    > słowa na takie dno, jakie ty reprezentujesz...

    A, jeszcze jedno.
    Jak w swoim słowniku nazwiesz siebie?
    http://pl.rec.dom.narkive.com/NoQi2UqX/o-yska-wyjasn
    ijcie-prosze.2
    Na wielu grupach nazywają cię różnie, ale bardzo nie słownikowo :-)
    Ty chcesz pisać o kulturze, zacznij od siebie.

  • 24. Data: 2013-01-10 20:53:37
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

> [...]

    Na wielu grupach nazywają cię różnie, ale bardzo nie słownikowo :-)
    Ty chcesz pisać o kulturze, zacznij od siebie.

    Załosny jesteś, dzieciaku. Idź do mamy, niech ci smarka obetrze...

  • 25. Data: 2013-01-11 08:47:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Andy Niwinski nabazgrał(a):

> [...]
    > Ty chcesz pisać o kulturze, zacznij od siebie.
    > Załosny jesteś, dzieciaku. Idź do mamy, niech ci smarka obetrze...

    Nie wywalć mi trolla z KF-a :) toż to znany grupowy idiota :)

  • 26. Data: 2013-01-11 09:15:20
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-11 08:47, Chris pisze:
    > Andy Niwinski nabazgrał(a):

    ijcie-prosze.2

    > Nie wywalć mi trolla z KF-a :) toż to znany grupowy idiota :)

    Może i idiota, ale nie oszust taki jak ty.

  • 27. Data: 2013-01-11 14:33:42
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Dawid" napisał:

    Nie zauważyłeś, że wszyscy zaczeli pisać o czymś innym?
    Idz poskarżyć się mamusi dzieciaku, a jeżeli dyskusja nie odpowiada
    TO WON szczylu.

    Nie wszyscy, ale podobni tobie kundle. To normalne, że w wątku nagle zaczyna się
    pisać o czyms innym? Nie potrafisz tępaku załozyć własnego wątku?

    PLOMK

  • 28. Data: 2013-01-12 11:27:18
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

> [...]

    Na wielu grupach nazywają cię różnie, ale bardzo nie słownikowo :-)
    Ty chcesz pisać o kulturze, zacznij od siebie.

    Jak to fajnie, że sie dzieciaczku chwalisz, że jesteś expertem.

    Od Googla....

  • 29. Data: 2013-01-12 15:23:01
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-12 11:27, Andy Niwinski pisze:

> [...]
    > Ty chcesz pisać o kulturze, zacznij od siebie.
    >
    > Jak to fajnie, że sie dzieciaczku chwalisz, że jesteś expertem.

    Boli co?
    Jak się jest ujem to tak już jest.
    Nie chwalę się niczym, tylko czytam od dłuższego czasu twoje wypociny na
    np. kuchni, gdzie jesteś takim samym EXPERTEM jak tutaj :-)
    PLONK debilku

  • 30. Data: 2013-01-12 16:28:03
    Od: "MC" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Proszę o ewentualne rozważenie/omówienie obu tych opcji. Chodzi o drukarkę
    > do
    > użytku domowego i niewielkiej ilości wyduków, więc raczej preferuję tani
    > zakup.

    Tani zakup=droga eksploatacja i mierna jakość. Samsung proponowanyy dalej
    jest w sam raz.

    > Głóownie chodzi o pzbycie się kłopotów związanych z atramentówkami,
    > zasychających głowic i odmowy pracy w razie potrzeby. mam kilka
    > atramentówek i
    > same problemy. Jeszcze wczoraj drukowała, a dzisiaj już nie chce. Zabawy z
    > zakupem wkładów, atramentów, udrażniaczy, strzykawek po wydrukowaniu 10
    > stron
    > przestały mnie jużz bawić.

    Tabuny ludzi drukują atramentówkami i gdyby ta technologia była taka felerna
    jak piszesz, to nikt by jej nie używał. Musisz coś robić nie tak. Kiepski
    zamiennik, wyłączasz wyciągając wtyczkę z kontaktu albo jeszcze coś.