  • 31. Data: 2013-01-12 16:29:54
    Temat: Re: Drukarka laser kolor
    Od: "MC" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20130110115751.147a8006@babcia-workstation...

    > E - nie. Był w normalnej ofercie sprzedaży. Inna sprawa że nie było już
    > mniejszych pojemności.
    >
    > Swoją droga laptok (Lenovo Y460) dostał sporego kopa. Pod Windows nie
    > jest to mocno widoczne ale na Ubuntu 12.04 ładowanie systemu trwa ~4-5
    > sekund.

    Ile razy dziennie ładujesz system?

  • 32. Data: 2013-01-12 22:54:29
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 12 Jan 2013 16:29:54 +0100, MC napisał(a):

    > Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    > wiadomości news:20130110115751.147a8006@babcia-workstation...

    > Ile razy dziennie ładujesz system?

    A to zależy. Jeżeli wyznawca ideologii SSD - przynajmniej raz dziennie.
    ;DDDD

    [ Ziemia ma skórę. Ta skóra ma choroby. Jedna z tych chorób nazywa się ]
    [ - człowiek. (Friedrich Nietzsche) ]

  • 33. Data: 2013-01-14 00:33:24
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "MC" napisał:

    > Tabuny ludzi drukują atramentówkami i gdyby ta technologia była taka felerna
    > jak piszesz, to nikt by jej nie używał. Musisz coś robić nie tak. Kiepski
    > zamiennik, wyłączasz wyciągając wtyczkę z kontaktu albo jeszcze coś.

    Wpisz w Googla hasło "udrażninianie głowic atramentówek", a doastaniesz setki
    tysięcy wyników. poczytaj trochę na ten temat i nie bredź. Zęby starłem na
    komputerach i drukarkach. Nie ucz ojca dzieci robić. Też drukuję na
    atramentówkach od lat, bo lasery były za drogie. Teraz ceny znacznie spadły i
    można sie przymierzyć. I pozbyć się kłopotów typowych dla plujek. A jakie to te
    typowe problemy? kupujesz nową drukarkę za 150 zł. okazuje się, że atramentów ma
    po 4 ml, czyli na jakieś 30 stron oszczędnego druku. Potem musisz kupić wkłady,
    czarny i kolorowy po kilkadziesiąt zł każdy. Albo zestawy do napełniania
    nieznanej jakości i co 3 dni coś wydrukować, coby głowice nie zaschły. Szkoda
    międlić po próżnicy. Jak ktoś ma szmal i kupi dobrą plujkę i nie żałuje na
    oryginalne wkłady, to i nie ma kłopotów. Ma za to wysokie koszty.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2013-01-14 09:27:11
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-01-12, o godz. 22:54:29
    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):

    > A to zależy. Jeżeli wyznawca ideologii SSD - przynajmniej raz
    > dziennie. ;DDDD

    Wyznawcą nie jestem. :-P
    A system ładuje od zera do kilkunastu razy. To drugie dlatego że mam
    tam Ubuntu i Win. Pod Ubuntu pracuję głównie ale często do dostępu do
    interfejsu jakiegoś urządzenia potrzebuję IE w różnych wersjach i wtedy
    trzeba przeładować system. Niestety pod wirtualizowanymi Windowsami
    często pojawiają się różne problemy z interfejsami sieciowymi więc wole
    zrestartować maszynę. A ponieważ klasyczny dysk systemowy zaczął
    szwankować to przy okazji wymieniłem go na SSD. Dysk na dane
    siedzie od dawna w miejscu napędu DVD.

    A tak naprawdę to dysk SSD był mi potrzebny żeby WOT się szybciej
    ładował ;-)

    Zdrówko