  • 11. Data: 2013-01-09 16:25:22
    Temat: Re: Drukarka laser kolor
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Nie wiem czy nie wyszły już z obiegu, teraz ofickalnie tylko nowy model.
    Znajomy pod koniec roku (listopad, grudzień) kupował 360'tkę.

  • 12. Data: 2013-01-10 09:35:20
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    qwerty nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Znajomy pod koniec roku (listopad, grudzień) kupował 360'tkę.

    Pod koniec listopada Samsung miał jeszcze dobre SSD 830 a teraz już tylko
    840/840 PRO :)

  • 13. Data: 2013-01-10 10:03:50
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-10 09:35, Chris pisze:
    > qwerty nabazgrał(a):

    > Pod koniec listopada Samsung miał jeszcze dobre SSD 830 a teraz już
    > tylko 840/840 PRO :)

    http://www.komputronik.pl/product/136982/Sprzet_komp
    uterowy/Podzespoly/Samsung_2_5_SSD_830_Series_128GB_
    Serial_ATA3_Desktop_Installation_Kit_7mm.html
    lub
    http://www.ceneo.pl/15758547
    Chris jak zwykle pisze bzdury, mały hurtownik dalej oszukuje.

  • 14. Data: 2013-01-10 10:12:20
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    http://www.ceneo.pl/17545207#tab=click_scroll

  • 15. Data: 2013-01-10 10:41:54
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-01-10, o godz. 09:35:20
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > qwerty nabazgrał(a):

    > Pod koniec listopada Samsung miał jeszcze dobre SSD 830 a teraz już
    > tylko 840/840 PRO :)

    Kupowałem 830 256GB w połowie grudnia :-P

    Zdrówko

  • 16. Data: 2013-01-10 10:51:42
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Kupowałem 830 256GB w połowie grudnia :-P

    Wyprzedaż magazynowa :)

  • 17. Data: 2013-01-10 11:57:51
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-01-10, o godz. 10:51:42
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Wyprzedaż magazynowa :)

    E - nie. Był w normalnej ofercie sprzedaży. Inna sprawa że nie było już
    mniejszych pojemności.

    Swoją droga laptok (Lenovo Y460) dostał sporego kopa. Pod Windows nie
    jest to mocno widoczne ale na Ubuntu 12.04 ładowanie systemu trwa ~4-5
    sekund.

    Zdrówko

  • 18. Data: 2013-01-10 12:50:56
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > E - nie. Był w normalnej ofercie sprzedaży. Inna sprawa że nie było już
    > mniejszych pojemności.

    No mówię że wietrzą magazyny, sprzedaż do czasu wyczerpania stanu bo mało
    kto kupował 256GB :)

    > Swoją droga laptok (Lenovo Y460) dostał sporego kopa. Pod Windows nie
    > jest to mocno widoczne ale na Ubuntu 12.04 ładowanie systemu trwa ~4-5
    > sekund.

    Ja zmieniłem w siebie w Vaio na 840 128GB a normalny dysk 1.5TB wywaliłem do
    Qnapa TS-112 + mam drugi dysk Samsunga 750GB na USB.

  • 19. Data: 2013-01-10 16:09:17
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości

    To jest wątek o drukarkach. Wynocha.

    BZXPZDR

  • 20. Data: 2013-01-10 18:00:17
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-10 16:09, Kamil pisze:
    > Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To jest wątek o drukarkach. Wynocha.

    Nie zauważyłeś, że wszyscy zaczeli pisać o czymś innym?
    Idz poskarżyć się mamusi dzieciaku, a jeżeli dyskusja nie odpowiada
    TO WON szczylu.