  • 1. Data: 2009-10-20 15:58:50
    Temat: Drukarka atramentowa z prostą ścieżką przejścia papieru (do druku na grubszych nosnikach)
    Od: "Marek X." <m...@g...com>

    Myślę o czymś takim: http://tinyurl.com/yl4cn7k

    Ma ktoś taką drukarkę ? Jakie są koszty eksploatacji i na ile dobrze
    drukuje na kartonie lub grubszych nośnikach ?

    Producent podaej gramaturę :
    taca tylna: zwykły papier: gramatura od 64 do 105 g/m?
    obsługa nośników specjalnych Canon do 300 g/m?

    Jakiemu rodzajowi papieru to odpowiada ? (nie wiem jaką gramature ma
    np ozdobna karta na dyplom czy wizytówki)
    Byłbym wdzięczny za poradę.

  • 2. Data: 2009-10-20 16:30:57
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marek X." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

[...]

    ->
    Gramatura to jest określenie umowne. W istocie rzeczy chodzi o sztywność.
    Dlatego taca jest tylko dla cienkich papierów a podajnik w kształcie litery
    J, który mniej zagina kartki jest dla grubszych. Ten gruby jest papierem
    fotograficznym, trochę sztywniejszy od tego co dostajesz z fotolabu.