  • 1. Data: 2009-10-20 19:42:31
    Temat: Upierdliwa przeglądarka....
    Od: poli <3...@g...pl>

    Witam.

    Mam wkurzający problem z AvantBrovserem. Ustawił się, skubany jako
    domyślna przeglądarka i za nic w świecie nie mogę przywrócić ustawień
    sprzed jego instalacji.
    W dotychczasowej, Operze zaptaszyłem, że jest domyślną i że "ma
    sprawdzać". Ponadto za pomocą apletu "Określ dostęp..." z menu START
    kliknąłem Operę jako domyślną aplikację (i nawet coś tam robił
    ustawiając ją jako domyślną) ale po klknięciu linku zawsze odpala się
    Avant. Restart nie pomaga, a gdy klikam "Określ..." w menu START Opera
    znów jest "odptaszona"!!
    Jak to cholerstwo obejść?? Nie chcę odinstalowywać Avant-a, bo mam jedno
    zastosowanie dla niego, ale chcę mieć Operę czy cokolwiek innego jako
    domyślną przeglądarkę według własnego uznania.

    --
    pozdr00fka
    poli

  • 2. Data: 2009-10-20 19:45:33
    Temat: Re: Upierdliwa przeglądarka....
    Od: poli <3...@g...pl>

    poli wrote:
> [...]
    > jedno zastosowanie dla niego, ale chcę mieć Operę czy cokolwiek
    > innego jako domyślną przeglądarkę według własnego uznania.

    Przepraszam za NTG, juz się poprawiłem.

    --
    pozdr00fka
    poli

  • 3. Data: 2009-10-20 20:02:56
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 20 Oct 2009 21:45:33 +0200, poli <3...@g...pl> wrote:

    >Przepraszam za NTG, juz się poprawiłem.

    sprobuj zrobic cancela, poprzedniej informacji. <rs>

  • 4. Data: 2009-10-21 10:32:36
    Od: poli <3...@g...pl>

    rs wrote:

    > sprobuj zrobic cancela, poprzedniej informacji. <rs>

    Dzięki, jak zwykle najprostsze rozwiązanie jest najlepsze. Uczyć się
    trzeba przez całe zycie :-[ .Jeszcze raz Wszystkich przepraszam za śmieci.

    --
    pozdr00fka
    poli