  • Data: 2011-01-03 21:55:24
    Temat: Re: Drukarka A2/2 - jest taka?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Jan 2011, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Drukarka z modułem zszywającym robi to automatycznie.

    Ale ja *nie chcę szytych kartek*!
    :)

    > jakąś zszywkę dawać a potem przycinać gilotyną brzegi a drukarka może to
    > zrobić sama to nie rozumiem czemu masz taki opór?

    1. To ma być *proste*.
    Nie chcę kombajnu itede.
    I możliwie małe. I lekkie.
    Co ciekawsze - nie ma żadnych przeszkód technicznych, aby *każda*
    drukarka A4 umiała tak drukować, przecież producent musi się
    starać aby drukarka "zacięła" wydruk...
    2. Poskładane kartki mają się do wszelkich szyć, klejeń i innych
    takich mniej więcej nijak. Przepaść, jak chodzi o odporność
    na wszystko.

    > Zdrówko

    Wzajem :)