  • Data: 2011-01-04 08:52:58
    Temat: Re: Drukarka A2/2 - jest taka?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-01-03, o godz. 22:55:24

    > Ale ja *nie chcę szytych kartek*!
    > :)

    A można wiedzieć dlaczego? Z "domowych" rozwiązań to jedno z
    najtrwalszych rozwiązań.

    > 1. To ma być *proste*.

    A co skomplikowanego w zszywaczu?

    > Nie chcę kombajnu itede.

    To nie muszą być kombajny tylko moduł do zwykłej drukarki.

    > 2. Poskładane kartki mają się do wszelkich szyć, klejeń i innych
    > takich mniej więcej nijak. Przepaść, jak chodzi o odporność
    > na wszystko.

    Bez szycia to latają - jak za przeproszeniem - Żyd po pustym
    sklepie. ;-) Więc samodzielnie trzeba jakieś zszywki dać w zgięcie co
    wymaga zwykle dość dużego zszywacza z długim ramieniem a przy większej
    ilości kartek zszywki biurowe odpadają i zaczyna się rzeźbienie. Poza
    tym przy więcej niż 4-5 kartkach trzeba po złożeniu przycinać brzegi bo
    nierówno to wychodzi. IMHO więcej pieprzenia się niż automatyczny
    zszywacz w drukarce. No ale Ty widocznie masz jakąś własną wizję i Cię
    nie przekonam. ;-)e

    Zdrówk