  • Data: 2011-01-07 08:28:01
    Temat: Re: Drukarka A2/2 - jest taka?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-01-06, o godz. 20:35:55

    > ???
    > (nie spotkałem)

    A ja cały czas o czymś takim piszę. O na przykład jeden z modeli do
    jednej drukarko HP:
    http://h10010.www1.hp.com/wwpc/uk/en/sm/WF06c/A1-329
    290-64188-347707-347707-426627-435233.html

    Częściej mają takie rzeczy maszyny do ksero ale i w drukarkach jest
    spotykane. Całą robotę z szyciem i wyrównywaniem książki odwala za
    Ciebie maszyna. Poleasingowe modele ksero z seiciowym modułem druku i
    zszywaczem w dobrym stanie są dość tanie. Może popatrz w tym kierunku?

    Zdrówko