  • 21. Data: 2010-04-09 15:15:40
    Temat: Re: Drukarka
    Od: Gupik <gupik222@NIE_CHCE_SPAMUgazeta.pl>

    > To też mogę potwierdzić, druk przez wi-fi to jest to.
    ale chyba trzeba mieć w komputerze bezprzewodową kartą sieciową, bo
    inaczej nic z tego ??

  • 22. Data: 2010-04-09 16:29:08
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    Gupik pisze:
    > ale chyba trzeba mieć w komputerze bezprzewodową kartą sieciową, bo
    > inaczej nic z tego ??

    Notebook każdy ma.
    ;)

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 23. Data: 2010-04-09 16:53:13
    Od: Gupik <b...@N...pl>

    tak, a do stacjonarnego trza dokupić, [ chyba że któraś płyta główna ma
    już wbudowaną ]

  • 24. Data: 2010-04-09 22:51:21
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-04-09 17:15, Gupik pisze:
    > ale chyba trzeba mieć w komputerze bezprzewodową kartą sieciową, bo
    > inaczej nic z tego ??

    Jeśli masz router wifi do którego komputer podłączony jest po kablu to
    nie trzeba.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 25. Data: 2010-04-09 23:42:08
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-10 00:51, Mich@l pisze:

    > Jeśli masz router wifi do którego komputer podłączony jest po kablu to
    > nie trzeba.

    To nie będzie tak samo jak podpiecie kabla do routera niewifi?
    Tez mam kabel podpiety (nawet dwa) do routera (nie wifi).

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-04-10 00:19:17
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-04-10 01:42, Animka pisze:

    > To nie będzie tak samo jak podpiecie kabla do routera niewifi?
    > Tez mam kabel podpiety (nawet dwa) do routera (nie wifi).

    Życzę powodzenia w podłączaniu drukarki wifi do routera "niewifi"

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 27. Data: 2010-04-10 09:04:56
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-10 02:19, Mich@l pisze:

    > Życzę powodzenia w podłączaniu drukarki wifi do routera "niewifi"

    Ok, dzięki.

    --
    animka