  • 1. Data: 2010-03-23 20:27:59
    Temat: Modem huawei e1752
    Od: "Andrew" <endi(USUN)@onet.eu>

    Witam
    Kupiłem modem Huawei E1754 i mam problem z zainstalowaniem go na komputerze
    z systemem Windows 2000 Sp4.
    W specyfikacji jest informacja, że modem instaluje się na w/w systemie.
    Udałem się nawet po pomoc do sklepu w którym zakupiłem modem i informatyk
    wgrał mi sterowniki modemu do Win 2k, niestety w dalszym ciągu nie udaje mi
    się zainstalować modem. Próbowałem nawet zainstalować do "ręcznie" czyli
    Panel sterowania - Dodaj sprzęt - Dodaj nowe urządzenie - Zainstaluj sprzęt,
    który wybiorę ręcznie - Modemy a następnie wskazanie Folderu w którym
    znajdują się sterowniki do modemu i po wybraniu pliku i zatwierdzeniu OK w
    oknie nie ma urządzenia. Jaka może być przyczyna że Win 2000 nie rozpoznaje
    modemu?
    Sformatowałem dysk i zainstalowałem na próbę Win xp i modem jest
    automatycznie rozpoznawany i poprawnie instalowane są sterowniki. Modem
    działa. Jednak na tym komputerze musi być Windows 2000 ponieważ mam na niego
    licencję, nie chcę ponosić dodatkowych kosztów na zakup nowej licencji.
    Bardzo proszę o pomoc
    Andrzej

  • 2. Data: 2010-03-23 21:48:30
    Temat: Re: Modem huawei e1752
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-23 21:27, Andrew pisze:
> [...]
    > wgrał mi sterowniki modemu do Win 2k, niestety w dalszym ciągu nie udaje mi

    Jeśli Win 2k to Win 2000 i jesli Ci zainstalowano prawidłowe sterowniki
    to modem powinien działać.
    Poszukaj w sieci dobrych sterowników do tego modemu.
    Zobacz tu:
    http://drivers-free-download.com/drivers-modem-huawe
    i-e-1754-driver-download/

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-03-24 20:48:08
    Od: "Andrew" <endi(USUN)@onet.eu>

[...]

    Niestety na podanej stronie nie potrafię znaleźć sterowników do huawei na
    win 2000, szukałem już w wielu miejscach lecz bezskutecznie.
    Nie rozumiem dlaczego nawet ręczna próba wykrycia i instalacji modemu jest
    nie możliwa na win 2000.

    Andrzej