  • Data: 2012-09-23 09:30:28
    Temat: Re: Drop Test: SGS3 vs iP5
    Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > "kuba" <f...@f...com> wrote in message
    ..

    > Gupki?
    > Gdyby Samsung byl taki dobry to nie peklby dwa razy pod rzad.

    By tam uznać "dwa razy pod rząd" to trzeba by dwa razy spróbować nierozbitym
    telefonem rzucić. Do tego by to uznać za prawdziwy test to musieli by
    conajmniej kilkadziesiąt prób przeprowadzić na świeżych obiektach.

    Ciekawe czemu nie robią tych czarnych plastików z masy w kolorze czarnym
    (tylko chyba napylają warstwę zewnętrzną) - zarysowanie w ip5 nie było by w
    ogóle rzucające się w oczy.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl