  • 1. Data: 2012-09-22 12:33:44
    Temat: Drop Test: SGS3 vs iP5
    Od: atm <...@v...pl>

  • 2. Data: 2012-09-22 14:24:23
    Temat: Re: Drop Test: SGS3 vs iP5
    Od: K <...@...c>

    W dniu 22.09.2012 12:33, atm pisze:

  • 3. Data: 2012-09-22 15:37:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

  • 4. Data: 2012-09-22 18:39:13
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-22 15:37, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k3k46a$qnv$1@node1.news.atman.pl...
    >> Jestem pod wraznieniem:
    >> http://www.youtube.com/watch?v=6M5q5TRuAsY
    >
    > Fanboje Samsunga zamilkli wymownie...

    Tu chyba takich nie ma.
    Poza tym ciezko byc fanboyem gdy Samsung wydal taka paskudna trojke,
    dodatkowo ladujac tam ekran z najprawdopodobniej jakichs magazynowych
    pozostalosci TV. Przy takich zapedach co do wielkosci ekranu mozna sie
    spodziewac, ze czworka bedzie wygladac mniej wiecej tak:
    http://tinyurl.com/cqwhchh

  • 5. Data: 2012-09-22 18:48:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Sep 2012 08:37:47 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Fanboje Samsunga zamilkli wymownie...

    Youtube cos placi autorom ogladanych filmow ?

    Bo co to chyba droga metoda zaistnienia w sieci ... czy na odwrot - tani
    sposob na promocje strony ?

    J.

  • 6. Data: 2012-09-22 18:49:50
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-22 18:48, J.F. wrote:

    > Youtube cos placi autorom ogladanych filmow ?
    >
    > Bo co to chyba droga metoda zaistnienia w sieci ... czy na odwrot - tani
    > sposob na promocje strony ?
    >
    > J.

    Teraz juz chyba jedno i drugie.

  • 7. Data: 2012-09-22 18:50:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Youtube cos placi autorom ogladanych filmow ?

    Płaci.

    > Bo co to chyba droga metoda zaistnienia w sieci ... czy na odwrot
    > - tani sposob na promocje strony ?

    Generalnie jedno i drugie...
    Poza tym - iP 5 nie uległ zniszczeniu - tu kasy nie stracił.
    Natomiast SGIII to chyba już tylko do kosza po tym teście...

  • 8. Data: 2012-09-22 18:51:17
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-22 18:49, atm wrote:
> [...]

    telefony zas trafia na portal aukcyjny z opisem: "telefon nosi normalne
    slady uzytkowania" ;]

  • 9. Data: 2012-09-22 18:52:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k3kpjl$g9s$1@node1.news.atman.pl...

    > Tu chyba takich nie ma.

    Jasne ze sa - tylko ukrywaja sie pod etykieta "iphone haters" :-)

> [...]
    > pozostalosci TV. Przy takich zapedach co do wielkosci ekranu mozna sie
    > spodziewac, ze czworka bedzie wygladac mniej wiecej tak:

    Duze kieszenie musza miec... i dlugie kciuki skoro daja rade pisac
    po takim duzym ekranie jedna reka. Wlasnie iP 5 zachowal swoja
    funkcjonalnosc przez to, ze nie poszerzyl ekranu - wciaz daje sie
    go w pelni obsluzyc kciukiem jednej reki.

  • 10. Data: 2012-09-22 19:02:33
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > funkcjonalnosc przez to, ze nie poszerzyl ekranu - wciaz daje sie
    > go w pelni obsluzyc kciukiem jednej reki.

    Niestety do mnie nie przemawia sposob w jaki Apple powiekszyl ekran.
    Nie mam wiekszych problemow z obsluga jedna reka ekranu 4.3" w SGS2.
    Wolalbym mniejszy ekran glownie ze wzgledu na wielkosc samego urzadzenia.
    Apple natomiast pozostawil tak samo waska klawiature jak wczesniej
    co nie wplynie na poprawe bezblednego pisania. Oczywiscie dla osob z
    malymi palcami nie bedzie to problemem, dla pozostalych jednak bedzie to
    nadal spora niedogodnosc.