  • Data: 2012-09-23 17:27:59
    Temat: Re: Drop Test: SGS3 vs iP5
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak widać jest i tak lepszy od Samsungowego "flagship" modelu :-)

    ;]]]]
    Dobry Pszemol jestes, iP lepszy i juz!!!
    Pomimo, ze nowy iP jest fajnym urzadzeniem mialbym chyba spory problem
    zeby przyzwyczaic sie do iOS. Dalem szanse temu systemowi na iPadzie,
    otworzylem sie na promieniowanie amazingowe i... spotkalo mnie spore
    rozczarowanie. Zarowno ograniczeniami sprzetowo-systemowymi jak
    i typowa niestabilnoscia systemu.