  • Data: 2012-09-23 17:16:37
    Temat: Re: Drop Test: SGS3 vs iP5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k3mher$i1o$1@node2.news.atman.pl...
    > Pamietam ile "pozytywnych" emocji dostarczyl swego czasu drop test SGS2 vs
    > iP4. W tamtym zestawieniu juz po pierwszym upadku iP pokryl sie sliczna
    > pajaczyna. Jakos nie slychac bylo wtedy glosow, ze to przypadek,
    > nienaukowe podejscie itd.

    Bo tam była nagonka na iP4... a tu fanboje Samsunga zamilkli wymownie.

> [...]
    > W jakims stopniu tak, choc inne testy wygladaja podobnie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=pMvE0lkunBg od 2:30
    > Gosc musial przylozyc iP5 o ziemie, zeby go w koncu uszkodzic.
    > Wyglada na to, ze tym razem Apple wzial sobie do serca niedorobke
    > wytrzymalosciowa w iP4. Dzieki temu, ze telefon jest sporo lzejszy, ramka
    > jest (chyba) aluminiowa - w znacznym stopniu pochlania energie uderzenia a
    > sam ekran wydaje sie byc osadzony w tworzywie a nie przylegac bezposrednio
    > do metalu, zrezygnowano ze szkla w tylnej czesci, iP5 stal sie o wiele
    > bardziej wytrzymaly niz poprzedni model.

    W iP4 szkło ekranu również nie dotyka bezpośrednio ramki z nierdzewki
    a jest osadzone w plastikowej ramce. Wiem, bo upadku z rowera na ulice
    mój iP 4 ma właśnie zagnieciony róg z nierdzewki i wytłoczony fragment
    tej cienkiej plastikowej ramki między szkłem ekranu a metalową ramką.
    Szkło jednak w moim przypadku nie pękło mimo sporej prędkości upadku.

    > Trzeba jednak pamietac, ze nie jest to telefon dla budowlancow
    > i jak kazdy inny w pewnych okolicznosciach ulegnie uszkodzeniu podczas
    > pierwszego upadku: http://www.youtube.com/watch?v=dV-40aXX9GI

    Jak widać jest i tak lepszy od Samsungowego "flagship" modelu :-)