  • Data: 2012-09-23 12:59:31
    Temat: Re: Drop Test: SGS3 vs iP5
    Od: Chris <s...@s...de> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-22 20:17, Pszemol pisze:

    > SGSII jest jeszcze do zniesienia, ale w SGSIII juz musze niewygodnie
    > naciagac palucha - a reke mam raczej duza i na pianinie wycwiczona.

    Nie mam SGSIII ale nie raz miałem w rękach i o dziwo mi pasuje, bałem
    się że będzie za duży ale jednak nie. Z drugiej strony to chyba max
    jeśli chodzi o wielkość ekranu bo już większego >5" sobie nie wyobrażam.

    Mimo pierwszej niechęci jednak zdecydował bym się na niego i chyba
    zmienię jak spadną ceny bo nie jestem z tych co muszą mieć najnowszy
    model, obecny Desire HD ciągle dobrze służy.

    Co do IP5 trwałość faktycznie zachwyca, co do reszty to już było, dalej
    jest ładny z wierzchu, napakowany techniką, ekran bardzo dobry ale
    system mi nie pasuje ze względu na brak osobowości, wszyscy mają to
    samo. A to co mi się najbardziej podoba w chyba każdym IP to dotyk
    ekranu jest super czuły.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.