-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
Date: Thu, 13 Oct 2011 08:07:02 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 29
Message-ID: <j75v6a$l4u$1@inews.gazeta.pl>
References: <4e9494d7$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<j726gb$afv$1@inews.gazeta.pl>
<4e949ecd$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<j727uh$rt2$1@mx1.internetia.pl> <j741g4$1e69$1@news2.ipartners.pl>
<j742jn$dal$1@inews.gazeta.pl> <j74348$1eue$1@news2.ipartners.pl>
<j74b4g$me4$1@mx1.internetia.pl>
<4e961582$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1318486026 21662 82.177.76.50 (13 Oct 2011 06:07:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Oct 2011 06:07:06 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <4e961582$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2406094
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-13 00:32, to pisze:
> Artur Maśląg
>
>> Raczej Ty płynnie próbujesz zmienić tor dyskusji z drogowego cwaniactwa
>> na poszerzanie jezdni kosztem innych użytkowników dróg.
>
> Żadnym kosztem. Jak Ci na 5 km Puławskiej dobudują 4 pas ruchu, to też
> będziesz marudził?
4 pas jest zbędny, chyba że będzie to buspas, ale wtedy znikną pobocza.
Zwróć uwagę gdzie się Puławska (DC jak mniemam) korkuje. To nie problem
ilości pasów.
> Idąc dalej -- może warto zwęzić wszystkie ulice do
> jednego pasa?
Cóż, to nie mój pomysł, niemniej takie rozwiązanie de facto by
rozładowało korki w samym mieście, za to przeniosłyby się w inne
miejsce.
> W końcu na swojej trasie niewątpliwie napotkasz ulicę o
> jednym pasie, a wg. Twojej głupawej teorii, to najwęższy punkt decyduje o
> "przepustowości" (celowo w cudzysłowie).
To nie jest głupawa teoria, tylko fakty. Taki jest niestety typowy
model decydujący o przepustowości. Zresztą jak pisałem wcześniej, w
mieście o tym będzie decydował zazwyczaj nie pojedynczy punkt ale
kilka, generalnie i tak to się sprowadza do tego samego, najwyżej
model trochę bardziej skomplikowany.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.11 08:47 Artur Maśląg
- 13.10.11 12:20 PM
- 13.10.11 13:03 jahi
- 13.10.11 13:09 Jarek Andrzejewski
- 13.10.11 13:14 Jarek Andrzejewski
- 13.10.11 13:19 Przemysław Czaja
- 13.10.11 13:28 Waldek Godel
- 13.10.11 13:31 Arek
- 13.10.11 13:42 Przemysław Czaja
- 13.10.11 13:44 Waldek Godel
- 13.10.11 13:45 Arek
- 13.10.11 13:47 Waldek Godel
- 13.10.11 13:52 Artur Maśląg
- 13.10.11 14:06 Arek
- 13.10.11 14:11 Jarek Andrzejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=