  • Data: 2011-10-13 08:07:02
    Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-13 00:32, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Żadnym kosztem. Jak Ci na 5 km Puławskiej dobudują 4 pas ruchu, to też
    > będziesz marudził?

    4 pas jest zbędny, chyba że będzie to buspas, ale wtedy znikną pobocza.
    Zwróć uwagę gdzie się Puławska (DC jak mniemam) korkuje. To nie problem
    ilości pasów.

    > Idąc dalej -- może warto zwęzić wszystkie ulice do
    > jednego pasa?

    Cóż, to nie mój pomysł, niemniej takie rozwiązanie de facto by
    rozładowało korki w samym mieście, za to przeniosłyby się w inne
    miejsce.

    > W końcu na swojej trasie niewątpliwie napotkasz ulicę o
    > jednym pasie, a wg. Twojej głupawej teorii, to najwęższy punkt decyduje o
    > "przepustowości" (celowo w cudzysłowie).

    To nie jest głupawa teoria, tylko fakty. Taki jest niestety typowy
    model decydujący o przepustowości. Zresztą jak pisałem wcześniej, w
    mieście o tym będzie decydował zazwyczaj nie pojedynczy punkt ale
    kilka, generalnie i tak to się sprowadza do tego samego, najwyżej
    model trochę bardziej skomplikowany.