eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrogowe cwaniactwo w korkachRe: Drogowe cwaniactwo w korkach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-m
    ail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Date: Wed, 12 Oct 2011 15:01:59 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 28
    Message-ID: <j74348$1eue$1@news2.ipartners.pl>
    References: <4e9494d7$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <j726gb$afv$1@inews.gazeta.pl>
    <4e949ecd$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <j727uh$rt2$1@mx1.internetia.pl> <j741g4$1e69$1@news2.ipartners.pl>
    <j742jn$dal$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1318424520 48078 157.25.157.219 (12 Oct 2011 13:02:00
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Oct 2011 13:02:00 GMT
    In-Reply-To: <j742jn$dal$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.23) Gecko/20110920
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.15
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405999
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-10-12 14:53, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-10-12 14:34, Jakub Witkowski pisze:
    >> W dniu 2011-10-11 22:11, Artur Maśląg pisze:
    >>
    >>>> Bzdura -- jeśli ten co ruszył przede mną dojdzie szybciej wykorzystując
    >>>> pobocza, obszary wyłączone z ruchu i inne buspasy to działa na moją
    >>>> korzyść. Zwiększa przepustowość drogi, krócej ją zajmuje.
    >>>
    >>> Bzdurą^2 można nazwać Twoje teorie. Ogólnie rzecz biorąc przepustowość
    >>> drogi się nie zmienia, szybciej jadą tylko cwaniacy. Gdybyś nie spał
    >>> na fizyce to byś wiedział, że o przepustowości decydują obszary o
    >>> najmniejszej szerokości (w tym przypadku).
    >>
    >> A skoro tak, to efektywne poszerzenie tego właśnie najwęższego gardła
    >> zwiększy ogólną przepustowość. A gdy tym gardłem jest miejsce sąsiadujące
    >> z buspassem albo szerokim chodnikiem czy ścieżką dla rowerów, to sam
    >> sobie odpowiedziałeś.
    >
    > Usunąć drogi dla pieszych, ścieżki rowerowe, buspasy, wybetonować
    > miasta itd.

    Aha, płynnie zmieniamy temat, ze "spania na fizyce" i "gadaniu bzdur^2", na to, co
    należy itd.
    Tylko że nie.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: