-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
Date: Wed, 12 Oct 2011 14:53:07 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 21
Message-ID: <j742jn$dal$1@inews.gazeta.pl>
References: <4e9494d7$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<j726gb$afv$1@inews.gazeta.pl>
<4e949ecd$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<j727uh$rt2$1@mx1.internetia.pl> <j741g4$1e69$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1318423991 13653 82.177.76.50 (12 Oct 2011 12:53:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Oct 2011 12:53:11 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <j741g4$1e69$1@news2.ipartners.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405995
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-12 14:34, Jakub Witkowski pisze:
> W dniu 2011-10-11 22:11, Artur Maśląg pisze:
>
>>> Bzdura -- jeśli ten co ruszył przede mną dojdzie szybciej wykorzystując
>>> pobocza, obszary wyłączone z ruchu i inne buspasy to działa na moją
>>> korzyść. Zwiększa przepustowość drogi, krócej ją zajmuje.
>>
>> Bzdurą^2 można nazwać Twoje teorie. Ogólnie rzecz biorąc przepustowość
>> drogi się nie zmienia, szybciej jadą tylko cwaniacy. Gdybyś nie spał
>> na fizyce to byś wiedział, że o przepustowości decydują obszary o
>> najmniejszej szerokości (w tym przypadku).
>
> A skoro tak, to efektywne poszerzenie tego właśnie najwęższego gardła
> zwiększy ogólną przepustowość. A gdy tym gardłem jest miejsce sąsiadujące
> z buspassem albo szerokim chodnikiem czy ścieżką dla rowerów, to sam
> sobie odpowiedziałeś.
Usunąć drogi dla pieszych, ścieżki rowerowe, buspasy, wybetonować
miasta itd.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.11 14:53 Jakub Witkowski
- 12.10.11 14:51 Marcin Kiciński
- 12.10.11 15:01 Jakub Witkowski
- 12.10.11 16:07 PM
- 12.10.11 16:21 J.F
- 12.10.11 17:13 Artur Maśląg
- 12.10.11 17:18 Artur Maśląg
- 12.10.11 17:34 Gotfryd Smolik news
- 12.10.11 17:30 Gotfryd Smolik news
- 12.10.11 17:47 Rafał \"SP\" Gil
- 12.10.11 18:58 Konop
- 12.10.11 20:17 Jarek Andrzejewski
- 13.10.11 00:04 to
- 13.10.11 00:08 to
- 13.10.11 00:18 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=