  • 41. Data: 2009-06-02 16:44:19
    Temat: Re: Drogi kolego na żółciutkim nowym Transalpie
    Od: "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl>

  • 42. Data: 2009-06-02 18:05:10
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-06-02 17:12, Kefir napisał (a)::

    > "Bezuprzedzeniowego"? A co to za slowo?, Setka na Pulawskiej
    > "boakuratmniesiespeszylo" ? Zylka za kiera w "supermocnej" Fabii sie
    > napiela i tyle.
    Cotypierdolisz. Fabia 2.0 nie jest supermocna. A zwłaszcza przy +100 km/h.

    > Odpuscic, zapomniec, wyciszyc emocje.
    I walnąć browara.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 43. Data: 2009-06-02 18:49:13
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Paweł Andziak"
    To ja sie przypne do kolegi na niebieskiem chyba Fazerze na Pulawskiej

    True...jakie to motocyklowe, driwer moto zareagowal (bo przeciez nie
    pomyslal) "a co mnie bedzie jakis skodziarz wyprzedzal". Byc moze to jeden
    niszczyciel z Piaseczna byl...to byloby do niego podobne. :)
    Dobrze ze Ty jezdzisz moto i pomyslales za dwoch.
    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 44. Data: 2009-06-02 19:13:08
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    ELou!
    MiT wrote:

    > Cotypierdolisz. Fabia 2.0 nie jest supermocna. A zwłaszcza przy +100 km/h.

    Polataj tydzien 1,2 i pozniej sie przesiadz. Bócó bez spodni.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef i padaki
    weFAQ&v=qvj

  • 45. Data: 2009-06-02 19:22:26
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-06-02 21:13, Kefir napisał (a)::
    > ELou!

    > Polataj tydzien 1,2 i pozniej sie przesiadz.
    Sie przesiadłem z 1,4 może być?

    > Bócó bez spodni.
    Jeszcze tylko 24h.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 46. Data: 2009-06-02 19:25:07
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Paweł Andziak wrote:

> [...]
    >
    > Ale OK:
    >

    > Widzialem wczoraj motocykliste na niebieskiem Fazerze. Jechal lewym
    > pasem ulicy Pulawskiej w Warszawie z predkoscia ok. 100 km/h. Spieszylem
    > sie, dlatego wyprzedzilem go srodkowym pasem. W tym momencie
    > motocykliste tego chyba jakis kompleks ogarnal, bo jak sie zorientowal,
    > ze go Fabia wyprzedzila, to mu nagle szybkosc zaczela magicznie rosnac.
    > Musial widziec, ze na srodkowym pasie sa samochody i ze za chwile
    > zmienie pas na lewy. Ale musial pokazac, ze jest szybszy. Zmusil mnie do

    Co "musial"? Ty jedziesz jak chcesz, on tez. Moze zaczelo mu sie
    spieszyc. Nie bierz wszystkich wlasna miarka i nie wmawiaj wlasnyc
    przywar - to wraca. Rownie dobrze mozna powiedziec ze przyspieszyl bys
    mogl zmiescic sie za niego a pozniej, na jakims forum opowiadal o
    idiocie w Fabii ktory usilowal sie z nim scigac.
    Jesli chodzi o jazde Pulawska: autem jade max. licznikowe 70km/h (23:00
    - 5:00 80kmh). Radiowozy mnie wyprzedzaja. Kropka, Motocyklem pare, ok.
    10 km/h wiecej by miec lekka przewage predkosci nad puszkami. Nie scigam
    sie z nikim, raczej odpuszczam. Dlatego ze jazde 100 uwazam za
    nierozwazna oraz dlatego ze nie potrafisz przyznac ze Cie ponioslo a
    moglesm najzwyczajniej odpuscic, Twoj tekst i wnioski uwazam za
    naciagany. Pasi dlos w dyskusji?

    --
    No to pozdrawiam. Artu / Kef

  • 47. Data: 2009-06-02 19:46:34
    Temat: Re: Drogi kolego na żółciutkim nowym Transalpie [OT]
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    MiT wrote:

    > Sie przesiadłem z 1,4 może być?

    I nie ma "super" roznicy? Swiat sie konczy. A moze to 1,4 turbo?

    > Jeszcze tylko 24h.

    Zmarzniesz. Padana?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955 & Wierny Traktor XT660X
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

  • 48. Data: 2009-06-02 20:00:38
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    MiT pisze:
    ...>8
    > Sie przesiadłem z 1,4 może być?

    I nie dziwie ze sie zachwyciles:

    Electra Glide:
    poj. 1338.00 ccm
    moc 59.00 KM (43.1 kW)) przy 5200 RPM
    moment obr. 97.00 Nm (9.9 kgf-m or 71.5 ft.lbs) przy 3000 RPM

    Midnight Star:
    Pojemność skokowa: 1854 cm3 Czyli jeszcze wiecej niz 1,4)
    Moc maksymalna: 66,4 kW (90 KM) @ 4.750 obr/min

    itd...
    Wiec co sie dziwic ze po przesiadce na srednio zwawe autko zaszumialo w
    glowie?!
    Tak jak Ci Kefir napisal, przesiadz sie na 600 lub 1200 (jak Ci starczy
    odwagi) i jak przezyjesz, opisz wrazenia :)

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 49. Data: 2009-06-02 20:20:37
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-06-02 21:46, Kefir napisał (a)::

    > I nie ma "super" roznicy? Swiat sie konczy. A moze to 1,4 turbo?
    Na niskich biegach jest, ale 3 się kończy przy 100. Powyżej 100 nie ma
    super różnicy.

    > Zmarzniesz. Padana?
    Za chudy jestem na te Padany, które są dostępne. Jakaś nowa marka.
    Racer. Leżą zajebiście. Wyglądają na porządne. Jutro do sklepu dowiozą
    kurtkę w odpowiednim rozmiarze, zmierzę jak to ma się ze spodniami i
    pewnie kupię. Droższe od Padany, ale wyglądają na porządniejsze.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 50. Data: 2009-06-02 20:26:26
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-06-02 22:00, Sir Piernik napisał (a)::
    > MiT pisze:
    > ...>8
    > I nie dziwie ze sie zachwyciles:

    Ale ja się nie zachwyciłem. Pomijając słabe przyspieszenia na 4 i 5
    biegu Fabia 2.0 ma właściwości trakcyjne takie same jak Fabia 1.4.
    No hamulce ma lepsze i skrzynia biegów lepsza. Ale to NTG.

    > itd...
    > Wiec co sie dziwic ze po przesiadce na srednio zwawe autko zaszumialo w
    > glowie?!
    Chyba się nie zrozumieliśmy. Chociaż, czekaj. Kolega z Wrocławia od
    którego brałem tą fabię 2.0 się nią zachwycał. Może we Wrocławiu tak
    macie. Tak nie zrozumieliśmy się.

    > Tak jak Ci Kefir napisal, przesiadz sie na 600 lub 1200 (jak Ci starczy
    > odwagi) i jak przezyjesz, opisz wrazenia :)
    Przesiadłem się z 600 (XJ600) na 800 (VFR 800) może być? Ale to już
    dawno było. Zresztą w 100% potwierdziło opinię Kocyka o jeżdżeniu
    pińcetkami.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3