  • 51. Data: 2009-06-02 21:19:15
    Temat: Re: Drogi kolego na żółciutkim nowym Transalpie
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    MiT pisze:
    ...>8
    > Przesiadłem się z 600 (XJ600) na 800 (VFR 800) może być? Ale to
    > już dawno było. Zresztą w 100% potwierdziło opinię Kocyka o jeżdżeniu
    > pińcetkami.

    I to jest sluszna koncepcja - nie zmieniaj tego przez rok, dwa...!

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 52. Data: 2009-06-02 22:55:55
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    Kefir pisze:

    > Co "musial"? Ty jedziesz jak chcesz, on tez. Moze zaczelo mu sie
    > spieszyc.

    Moze. Nadal uwazam, ze zrobil to glupio ryzykujac bez sensu.

    > Nie bierz wszystkich wlasna miarka i nie wmawiaj wlasnyc
    > przywar - to wraca. Rownie dobrze mozna powiedziec ze przyspieszyl bys
    > mogl zmiescic sie za niego a

    Jak juz bylem przed nim? Troche bez sensu.

    > pozniej, na jakims forum opowiadal o
    > idiocie w Fabii ktory usilowal sie z nim scigac.
    > Jesli chodzi o jazde Pulawska: autem jade max. licznikowe 70km/h (23:00
    > - 5:00 80kmh). Radiowozy mnie wyprzedzaja. Kropka, Motocyklem pare, ok.
    > 10 km/h wiecej by miec lekka przewage predkosci nad puszkami. Nie scigam
    > sie z nikim, raczej odpuszczam. Dlatego ze jazde 100 uwazam za
    > nierozwazna oraz dlatego ze nie potrafisz przyznac ze Cie ponioslo a
    > moglesm najzwyczajniej odpuscic, Twoj tekst i wnioski uwazam za
    > naciagany. Pasi dlos w dyskusji?

    Przeciez odpuscilem. Dohamowalem do predkosci samochodow przede mna,
    puscilem goscia przodem i dopiero zmienilem pas. To co mnie ruszylo, to
    ze gosc majac wszystkie mozliwe przeslanki, ze wyprzedzajacy go samochod
    wjedzie przed niego i tak dal gazu i sie pchal w caly ten kociol.

    A to, ze pojechal przodem naprawde mnie nie boli. Nawet jakbym wjechal
    przed niego, to i tak na nastepnych swiatlach bylby pierwszy. Znam punkt
    siedzenia zarownie z perspektywy moto i samochodu i w takiej sytuacji
    jak ww. na pewno nie probowalbym sprawdzac, kto pierwszy poleci -
    wlasnie z tego powodu, ze czasem warto odpuscic. A o to tylko sie rozchodzi.

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 53. Data: 2009-06-03 05:49:37
    Od: MiT <"mtorbicz(MiT)"@gmail.com>

    W dniu 2009-06-02 23:19, Sir Piernik napisał (a)::
    > MiT pisze:
    > ...>8
    >
    > I to jest sluszna koncepcja - nie zmieniaj tego przez rok, dwa...!

    Jeszcze dwa? Kurde myślałem, że po 4-5 latach będę mógł zmienić, ale
    spoko zmienię po 6.

    --
    pozdrawiam
    MiT - VFR 25000 cm3

  • 54. Data: 2009-06-03 18:26:19
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Dziadek Mroz pisze:
    Za każdym razem gdy ktoś chce dyskutwać o nievbezpiecznych zachowaniach na
    > drodze zw. prędkości ty się przypieprzasz.

    to przychodzi w miarę upływu lat :-)

  • 55. Data: 2009-06-03 18:31:06
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Nikanor pisze:
    Na Wisłostradzie kierowcy są
    > grzeczni i uprzejmi jak mało gdzie.

    A propos, jak jadę puszką, to staram się robić miejsce pomiędzy
    środkowym a lewym pasem, bo tędy pomyka najwięcej motocyklistów, ale
    niektórzy jadą pomiędzy prawym a środkowym pasem. Dwóch miejsc się
    zrobić nie da (nie ścisnę auta, aby było węższe. Jakieś sugestie?
    pozdr

  • 56. Data: 2009-06-03 19:24:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 03 Jun 2009 20:31:06 +0200, osobnik zwany N1 wystukał:

> [...]
    > niektórzy jadą pomiędzy prawym a środkowym pasem. Dwóch miejsc się
    > zrobić nie da (nie ścisnę auta, aby było węższe. Jakieś sugestie? pozdr

    tak. jeździmy zawsze lewym pasem dla motocykli, nie prawym ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 57. Data: 2009-06-03 20:35:47
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    N1 pisze:
    ...>8
    > to przychodzi w miarę upływu lat :-)

    Chyba mialo byc "przechodzi"??

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 58. Data: 2009-06-04 11:07:37
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    N1 pisze:
> [...]
    > niektórzy jadą pomiędzy prawym a środkowym pasem. Dwóch miejsc się
    > zrobić nie da (nie ścisnę auta, aby było węższe. Jakieś sugestie?

    jeździj środkiem swojego pasa. motocyklista sobie poradzi. miejsce
    możesz zrobić ostrożnie, jeśli ktoś go będzie potrzebował. nie
    profilaktycznie.

    --
    gildor
    9'99