    From: Paweł Andziak <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Drogi kolego na żółciutkim nowym Transalpie
    Date: Wed, 03 Jun 2009 00:55:55 +0200

    Kefir pisze:

    > Co "musial"? Ty jedziesz jak chcesz, on tez. Moze zaczelo mu sie
    > spieszyc.

    Moze. Nadal uwazam, ze zrobil to glupio ryzykujac bez sensu.

    > Nie bierz wszystkich wlasna miarka i nie wmawiaj wlasnyc
    > przywar - to wraca. Rownie dobrze mozna powiedziec ze przyspieszyl bys
    > mogl zmiescic sie za niego a

    Jak juz bylem przed nim? Troche bez sensu.

    > pozniej, na jakims forum opowiadal o
    > idiocie w Fabii ktory usilowal sie z nim scigac.
    > Jesli chodzi o jazde Pulawska: autem jade max. licznikowe 70km/h (23:00
    > - 5:00 80kmh). Radiowozy mnie wyprzedzaja. Kropka, Motocyklem pare, ok.
    > 10 km/h wiecej by miec lekka przewage predkosci nad puszkami. Nie scigam
    > sie z nikim, raczej odpuszczam. Dlatego ze jazde 100 uwazam za
    > nierozwazna oraz dlatego ze nie potrafisz przyznac ze Cie ponioslo a
    > moglesm najzwyczajniej odpuscic, Twoj tekst i wnioski uwazam za
    > naciagany. Pasi dlos w dyskusji?

    Przeciez odpuscilem. Dohamowalem do predkosci samochodow przede mna,
    puscilem goscia przodem i dopiero zmienilem pas. To co mnie ruszylo, to
    ze gosc majac wszystkie mozliwe przeslanki, ze wyprzedzajacy go samochod
    wjedzie przed niego i tak dal gazu i sie pchal w caly ten kociol.

    A to, ze pojechal przodem naprawde mnie nie boli. Nawet jakbym wjechal
    przed niego, to i tak na nastepnych swiatlach bylby pierwszy. Znam punkt
    siedzenia zarownie z perspektywy moto i samochodu i w takiej sytuacji
    jak ww. na pewno nie probowalbym sprawdzac, kto pierwszy poleci -
    wlasnie z tego powodu, ze czasem warto odpuscic. A o to tylko sie rozchodzi.

    --
    ganda
    FZR 1000