  • 1. Data: 2009-06-02 12:33:40
    Temat: Drogi kolego na żółciutkim nowym Transalpie
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    Jesteś początkujący, nie umiesz jeździć między samochodami - tak?
    Świetnie - wszyscy się uczymy. Za miesiąc będziesz już ładnie i
    bezstresowo sunął kanionem. A na razie nie rób buractwa i nie jeździj
    po ścieżkach rowerowych i chodnikach. Na Wisłostradzie kierowcy są
    grzeczni i uprzejmi jak mało gdzie. Po co ich wkurwiać tanim
    cwaniactwem?

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 2. Data: 2009-06-02 12:43:56
    Temat: Re: Drogi kolego na żółciutkim nowym Transalpie
    Od: Szymon Kozak <k...@T...com>

    On Tue, 02 Jun 2009 05:33:40 -0700, Nikanor wrote:

> [...]
    > ścieżkach rowerowych i chodnikach. Na Wisłostradzie kierowcy są grzeczni
    > i uprzejmi jak mało gdzie. Po co ich wkurwiać tanim cwaniactwem?
    Dobrze, przepraszam.

    --
    Sincerely Yours,
    Szymon 'slane' Kozak

  • 3. Data: 2009-06-02 13:17:13
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    Nikanor pisze:
> [...]
    > po ścieżkach rowerowych i chodnikach. Na Wisłostradzie kierowcy są
    > grzeczni i uprzejmi jak mało gdzie. Po co ich wkurwiać tanim

    To ja sie przypne do kolegi na niebieskiem chyba Fazerze na Pulawskiej
    wczoraj (tak, DC) kolo poludnia. Jechales sobie kolo 100 km/h lewym
    pasem. Spieszylem sie, to Cie wyprzedzilem srodkowym. W tym momencie
    chyba jakis kompleks Cie ogarnal, bo jak sie zorientowales, ze Cie Fabia
    wyprzedzila, to Ci nagle szybkosc zaczela magicznie rosnac. Widziales,
    ze na srodkowym pasie sa samochody i ze za chwile zmienie pas na lewy.
    Ale musiales pokazac, ze jestes szybszy. Zmusiles mnie do hamowania
    uniemozliwiajac zmiane pasa. Tylko wiesz co? Ja patrzylem w lusterko i
    probowalem przewidziec co Ty zrobisz. Wielu zmieniloby pas bez
    patrzenia. Chwile pozniej ja zostalem w korku, ale Ty dalej parles do
    przodu. Nie mogles zjechac normalnie pomiedzy pasy? Musiales sie
    wpieprzyc na srodkowy pas tuz przed jadace normalnie Mondeo. Widziales,
    ze za chwile bedziesz musial hamowac. Wjechales mu na pas metr przed
    maska i od razu po heblach. Dal rade. Pewnie nawet nie zauwazyles, ze
    sie spocil.

    Wszyscy jezdzimy szybko, ostro. Ale do kurwy nedzy bierzmy poprawke, ze
    na 2 kolach chroni nas tylko kask i troche materialu. Ludzie jezdza
    zmeczeni, zmartwieni, wkurwieni, zalamani, podekscytowani, sfrustrowani
    i mysla o wszystkim tylko nie o samej jezdzie. Nie testujmy ich czasu
    reakcji w tak bezmyslny sposob. Chcesz byc kozak, to badz kozak. Ale nie
    wymagaj ode mnie, zebym traktowal Cie jak swieta krowe, bo Ci akurat god
    mode wlaczyl.

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 4. Data: 2009-06-02 13:23:26
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Paweł Andziak" <g...@g...pl> wrote in message

    > To ja sie przypne do kolegi na niebieskiem chyba Fazerze na Pulawskiej
    > wczoraj (tak, DC) kolo poludnia. Jechales sobie kolo 100 km/h lewym pasem.
    > Spieszylem sie, to Cie wyprzedzilem srodkowym.

    blablabla. Moze mala sesja u psychoanalityka?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-06-02 13:25:48
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > blablabla. Moze mala sesja u psychoanalityka?

    Za każdym razem gdy ktoś chce dyskutwać o nievbezpiecznych zachowaniach na
    drodze zw. prędkości ty się przypieprzasz.
    Jakieś kompleksy?

    DF

  • 6. Data: 2009-06-02 13:29:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Paweł Andziak pisze:

    > To ja sie przypne do kolegi na niebieskiem chyba Fazerze na Pulawskiej
    > wczoraj (tak, DC) kolo poludnia. Jechales sobie kolo 100 km/h l

    pojebało Was dzisiaj? gadacie z duchami? myślicie, że każdy właściciel
    motocykla ma obowiązek czytać precla?
    więc nie, nie ma takiego obowiązku. frustracje wyładujcie sobie na siłowni.

    --
    gildor
    9'99

  • 7. Data: 2009-06-02 13:31:40
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    gildor pisze:

    > pojebało Was dzisiaj? gadacie z duchami? myślicie, że każdy właściciel
    > motocykla ma obowiązek czytać precla?

    Przeczyta, moze pomysli. Nie przeczyta? Trudno. Jest watek na ten temat?
    To co mi szkodzi nie przytoczyc sytuacji z wczoraj?

    > więc nie, nie ma takiego obowiązku. frustracje wyładujcie sobie na siłowni.

    Bylem juz dzisiaj. Ale raczej spalalem tluszcz.

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 8. Data: 2009-06-02 13:32:02
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    Kefir pisze:

    > blablabla. Moze mala sesja u psychoanalityka?

    Ale, ze co?

    --
    ganda
    FZR 1000

  • 9. Data: 2009-06-02 13:33:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Nikanor napisał(a):
> [...]
    > po ścieżkach rowerowych i chodnikach. Na Wisłostradzie kierowcy są
    > grzeczni i uprzejmi jak mało gdzie. Po co ich wkurwiać tanim

    to gildor

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 10. Data: 2009-06-02 13:33:53
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Paweł Andziak napisał(a):
> [...]
    > reakcji w tak bezmyslny sposob. Chcesz byc kozak, to badz kozak. Ale nie
    > wymagaj ode mnie, zebym traktowal Cie jak swieta krowe, bo Ci akurat god

    to gildor

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki