  • 11. Data: 2014-08-04 12:24:00
    Temat: Re: Drogi budzik z kalkulatorem
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-08-04 11:41, dizel pisze:
    > Z deszczu pod rynnę bo Virgin korzysta z zasięgu Play i tak jak Play z
    > zasięgu T obecnie w roamingu.

    Nie szkodzi. Jak wspomniałem - to ma być karta awaryjna, do mniejszej
    Xperii. Na co dzień wypada jednak korzystać z większej z kartą z
    abonamentem Orange, w którym mam wszędzie darmo i 3 GB LTE.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 12. Data: 2014-08-04 19:05:53
    Od: AL <a...@s...net.pl>

    Paweł Muszynski <p...@b...wytnijto.org> Wrote in message:

    > W żabce kupisz, jeśli masz niedaleko.
    >
    > Paweł

    obie karty zamawialem online, w tym jedna z przeniesieniem numeru
    z innej sieci. Wszystko szybko i sprawnie.

    --
    AL

  • 13. Data: 2014-08-04 19:58:33
    Od: "zabezp" <z...@g...pl>

    To może njumobile, działa na zasięgu orange, 19 gr za minutę i rok ważności
    konta po doładowaniu. Sam kupiłem dziecku już ponad rok temu i jestem
    zadowolony.