  • 221. Data: 2011-09-07 08:53:15
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 6 Wrz, 23:14, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Nie przyjechał - też czekałem :)
    ROTFL, a gdzie sie schowales misiu?

    > Pobije nas wszystkich - przy okazji za brak ustawionego kodowania
    > w swoim czytniku, lamer jeden :)
    Och jak celnie?
    Szkoda, ze odwagi brakuje jak sie macie spotkac w cztery oczy.
    A nie, w szesc. :)

  • 222. Data: 2011-09-07 08:54:24
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 7 Wrz, 01:38, to <t...@x...abc> wrote:

    > Szykuje się jakaś impreza z ciasteczkowym bartusiem i jego motorkiem? Co
    > jest w planie?
    Przyjedz do Lodzi, sam zobaczysz :)
    Chyba, ze mocny w gebie jestes zza klawiszy :)

  • 223. Data: 2011-09-07 09:00:04
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-05 14:18, Dman-666 pisze:
    > Tak se patrze i patrze jak Jakub Witkowski nawija makaron na uszy:

    > Caly watek toczy sie wlasnie o zachowanie na drodze. Ogolnie wiec teza z
    > zawiscia poniekad sluszna ;)

    Nie bardzo rozumiem. Chodzi ci o to że ja się zbytnio nie denerwuję, ty też nie,
    więc z tego wniosek że powodem wk... innych musi być zawiść?

    A jeśli pijesz do posiadania grata, to dla mnie jest to nieustający powód do
    zadowolenia.
    Pojazd 10x tańszy niż te, na które wykosztowali (albo zadłużyli) się koledzy, a
    jeździ tak samo ;)
    Niestety, wygląda na to, że już w przyszłym roku będę musiał w końcu kupić coś nieco
    lepszego...

    > Pytalem bo mnie osobiscie to nie wkrurwia i zastanawia mnie co jest
    > motorem bicia piany u innych wielosladow.

    Warszawie

    > Przyczyny opisywanej przez Ciebie sytuacji:
    >
    > -nowo otwarty odcinek pieeeknej drogi z dwoma pasami ruchu na
    > Cybernetyki. Z racji malej popularnosci wsrod kierowcow aut jest nadal
    > luzny co powoduje, ze stal sie zapewne mekka dla moto

    Akurat jechali częściej z południa, ale mniejsza z tym.

    > -zaniedbania higieniczne z Twojej strony ;-) w lecie trzeba starac sie
    > przewidywac takie sytuacje - Gromada bedzie cichym zaulkiem zawsze... za
    > wyjatkiem lata kiedy to trzeba szukac hotelu gdzies na boku.

    A ci którzy mieszkają w okolicznych blokach powinni się po prostu wyprowadzić.

    > -ogolnie moto tak ma z racji konstrukcji - trzeba sie przyzwyczaic.
    > Zasadniczo nie mozesz nakazac kierownikowi, ze ma nie zapierdalac do
    > odciecia - po to kupil te zabawke.

    Dla mnie to nie jest żadne wytłumaczenie. Jazda takim czymś (celowo w taki sposób) w
    terenie
    zabudowanym to zwykłe chamstwo jak dla mnie. Gorsze niż inne wkurzające objawy
    olewania innych,
    takie jak stawianie cuchnącej zasłony dymnej, świecenie po oczach itd.

    Wiem że apele do kultury nie mają sensu. Dlatego byłbym za zakazem sprzedaży takich
    (hałasujących) zabawek, po prostu. Jakoś ustawdawcy nie mają problemów z dość ostrymi
    limitami na głośność dla samochodów - zastosujmy te same standardy.
    Inny pomysł: wprowadzają zakazy wjazdu do śródmieścia w zależności od emisji spalin
    - dla moto mogą wprowadzić analogiczne w zależności od pojemności silnika.

  • 224. Data: 2011-09-07 09:03:13
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-05 14:55, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Już nie mówiąc o kupowaniu hoteli bez klimy.

    Powiedz to samo mieszkańcom okolicznych bloków.

  • 225. Data: 2011-09-07 09:09:26
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-06 11:22, Dman-666 pisze:

    > Ja to rozumiem, ale jedyne co mozna w tej sytuacji zrobic to pokochac.
    > Niestety.

    Myśląc tak mielibyśmy nadal śmierdzące, dużo palące i hałasujące samochody
    bo nie opłacało by się przecież produkować lepszych. A jednak wymuszono
    administracyjnie wiele rzeczy. Na moto też znalazł by się bat.

    > I PiS zwiekszylby elektorat nie tylko o kiboli ale i o palantow na
    > motorach ;)

    "Musimy bo UE nakazała". Zwykle mnie to wkurza, ale w tym przypadku bym przyklasnął.

    > A to dobre jest! Tutaj brakiem higieny wykazal sie ten kierownik ;)
    > Dobrze mu tak!

    Znaczy, niebacznie odkręcił gaz stojąc w zasięgu kopa wkurwionej matki,
    zamiast jak zwykle ryknąć w stronę wózka z dzieckiem w przelocie.

  • 226. Data: 2011-09-07 09:43:08
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "kakmar"

    > Wyjaśnij mi lepiej po co kierowcy aut, wyprzedzają motocykl
    > zwalniający/hamujący silnikiem przed czerwonym światłem, aby
    > spokojnie dojechać nie hamując jakoś specjalnie?

    Może w tym samym celu, w którym kierowcu motocykli przeciskają się
    pomiędzy samochodami?

    > Nie potrafię tego zrozumieć a zdarza mi się co dzień, gdy jeżdżę
    > motocyklem po mieście. Przecież przez szybę auta widać czerwone
    > z daleka, a nie z ostatnich 50m, wiem bo autem też jeżdżę ;)

    Rowerzystę wyprzedzę mając świadomość, że i tak po zmianie świateł będę
    musiał go wyprzedzić, ale już wyprzedzania motocykla za bardzo nie
    rozumiem

  • 227. Data: 2011-09-07 09:45:20
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

> [...]

    > bo nie opłacało by się przecież produkować lepszych. A jednak wymuszono
    > administracyjnie wiele rzeczy. Na moto też znalazł by się bat.

    Zasadniczo jest - poziom emitowanego halasu okreslony jest norma. Inna
    sprawa, ze patroli wyposazonych w ten dynks jak na lekarstwo.
    Regulacja jest ale mocy przerobowych nima ;>

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 228. Data: 2011-09-07 09:48:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-07, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:

    > Może w tym samym celu, w którym kierowcu motocykli przeciskają się
    > pomiędzy samochodami?

    Tyle ze pozniej ten samochod jak zaswieci zielone zaczyna sie powoli
    toczyc, a motocykl w tym samym czasie jest 100-150 metrow od swiatel.
    Przeciskanie pomiedzy samochodami ma sens - drastyczne skrocenie czasu
    dojazdu gdziekolwiek.

    --
    Artur

  • 229. Data: 2011-09-07 09:50:30
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-06 09:36, Andrzej Lawa pisze:

    > No to jak ktoś ciebie np. okradnie czy napadnie lub obrabuje albo wręcz
    > zabije to będę mógł z satysfakcją stwierdzić, że jesteś debilem bo
    > pewnie sam sprowokowałeś jakoś to zdarzenie.
    >
    > Chociażby np. idąc z wartościowym przedmiotem bez eskorty.

    trzymając go na widoku, wieczorem, w dzielnicy znanej z dresów

  • 230. Data: 2011-09-07 09:52:20
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Jakub Witkowski nawija makaron na uszy:

    > Nie bardzo rozumiem. Chodzi ci o to że ja się zbytnio nie denerwuję, ty też nie,
    > więc z tego wniosek że powodem wk... innych musi być zawiść?

    A nie?

> [...]
    jeździ tak samo ;)
    > Niestety, wygląda na to, że już w przyszłym roku będę musiał w końcu kupić coś

    Mam sie ustawic w kolejce chetnych na tego pascia? Jakby co to pisz na
    priv...moj podejrzewam znacznie odbiega od Twojego jesli chodzi o poziom
    zdemolowania ;)

    > A ci którzy mieszkają w okolicznych blokach powinni się po prostu wyprowadzić.

    Prawda lezy posrodku IMO

    > Wiem że apele do kultury nie mają sensu. Dlatego byłbym za zakazem
    > sprzedaży takich

    Inaczej: za dostosowaniem poziomu decybeli do norm. Jesli zycie
    wyprzedza regulacje nalezaloy sie zastanowiec nad weryfikacja tych
    regulacji.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec