  • 191. Data: 2011-09-06 11:46:02
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 6 Sep 2011 11:15:57 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Na tej samej zasadzie, Ty wiesz, że na prostej będziesz jechał wolniej niż
    >moto.

    nie zgodzę się: nie mam podstaw sądzić, że motocykl zechce zmienić
    prędkość. Ja jej nie zmieniam.
    Inaczej ujmując: jeśli doganiam jakiś pojazd to raczej spodziewam sie,
    że będzie on utrzymywał stałą prędkość niż, że będzie na przemian
    dawał w gaz i zwalniał.

  • 192. Data: 2011-09-06 11:59:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > nie zgodzę się

    Nie musisz, ale po trzecim wyprzedzeniu stracisz wątpliwości.

  • 193. Data: 2011-09-06 12:57:14
    Od: "Pabl_o" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    > ... ktoś wspominał o naklejkach PMS. Ja szykuję sie do sparafrazowania
    > znanej wlepy "patrz w lusterka, motocykle są wszędzie" na "patrz w
    > lusterka, debile na motocyklach są wszędzie". ktoś chętny ?

    Moge partycypowac w kosztach przygotowania - zamiawiam 10 sztuk :)

    Aczkolwiek uwazam, ze forma powinna byc nieco lagodniejsza co by na ulicy
    nie dochodzilo do rekoczynow... Adrenalina wydzialajaca sie podczas jazdy na
    stalowym rumaku najprawdopodobniej wylacza u motocyklistow normalne -
    racjonalne myslenie!

    --
    Picasso

  • 194. Data: 2011-09-06 14:51:14
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Użytkownik "Lew2" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On Sep 5, 9:31 am, "CeSaR" <a...@m...com> wrote:

    > Odważnie. Masz jakieś wsparcie?

    >Niestety nie pamiętam numeru. Było to chyba w Auto Świat. Według
    >ankiety za najniebezpieczniejsze zachowanie na drodze uznali kierowcy
    >blokowanie lewego pasa. W tym wypadku się to potwierdza. Przez tych

    Chodzi mi o zwrot "mieli prawo".
    I o nic więcej.

  • 195. Data: 2011-09-06 15:19:47
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Dman-666 wrote:

    > Tak se patrze i patrze jak Massai nawija makaron na uszy:
    >
    > Slabe...lepiej w domu siedziec i nie wychodzic jak sie nerwowo
    > reaguje na drodze.

    To byś musiał praktycznie wszystkich zamknąć w domu. Bardzo mało
    jest takich twardzieli, którzy na taką niespodziewaną wuwuzelę nad
    uchem tylko leniwie przekręcą głowę z pytaniem "a co to?"

    > Mysle, ze jest wlasnie odwrotnie - gdyby tylko mieli taka mozliwosc
    > to by chetnie skorzystali z opcji bezkaskowej. Tutaj halas jest
    > dodatkowym bodzcem podnoszacym przyjemnosc z jazdy. Nietrafiles IMO;)

    Kiedyś się ubrałem w taki profi komplet na moto, z karapaksem nawet.
    I wtedy zrozumiałem trochę te przedziwne zachowania motocyklistów -
    typowa deprywacja sensoryczna. Odcięty od świata, wszystko dociera
    przytłumione... i człowiek sie trochę czuje jak rycerz w zbroi.
    Niezniszczalny, Ironman jakiś.

    Ponoć sa takie wyuzdane kaski z najwyższej pólki, które odcinają
    dźwięk motocykla, ale np. rozmawiać da się normalnie.

    A hałas na dłuższa metę męczy każdego, nawet maniak motocykli po
    godzinie będzie miał dosyć.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 196. Data: 2011-09-06 15:29:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-06, Massai <t...@w...pl> wrote:

> [...]
    > typowa deprywacja sensoryczna. Odcięty od świata, wszystko dociera
    > przytłumione... i człowiek sie trochę czuje jak rycerz w zbroi.

    To tylko Twoje pierwsze wrazenie :-) Jechales tak? Wbrew pozorom na
    motocyklu zauwazasz i odbierasz wiecej niz w samochodem, ogladajac sie w
    bok widoku nie zaslaniaja siedzenia i slupki. Uwierz, ze samochod
    bardziej odcina od otoczenia niz kask.

    > Ponoć sa takie wyuzdane kaski z najwyższej pólki, które odcinają
    > dźwięk motocykla, ale np. rozmawiać da się normalnie.

    Odcinaja tylko w katalogach, owszem tlumia lepiej od reszty ale zeby
    odcinaly?

    > A hałas na dłuższa metę męczy każdego, nawet maniak motocykli po
    > godzinie będzie miał dosyć.

    Zgadza sie, dlatego ja jezdze w stoperach. Zeby nie bylo - mam fabryczny
    uklad wydechowy i nie chodzi tu tylko o halas motocykla.

    --
    Artur

  • 197. Data: 2011-09-06 15:35:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Sep 2011, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > Znaczy poboczem?

    Dobrze wiesz, że pytam PlaMę o przypadek kiedy pobocza nie ma :)

    > Tam nie wolno jeździć samochodom, a co dopiero wyprzedzać nim..... ;-)

    Co racja to racja.
    A jakże często kierownicy pojazdów mechanicznych (czasami po
    "zrobieniu dobrze" innym uczestnikom) zapominają, że wracając
    kołami zza linii pobocza na jezdnię włączają się do ruchu.

    pzdr, Gotfryd

  • 198. Data: 2011-09-06 17:35:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-09-2011 01:01, to pisze:

    > Nieźle trzeba przyćpać, żeby widzieć psy szczekające zza klawiatury.
    > Chociaż w sumie to by wyjaśniało, dlaczego wypisujesz tu takie
    > idiotyzmy. :>

    Za dużo ciasteczek z haszyszkiem zaaplikował ;-)
    Może by mu tak zafundować jednak komitet zniczowy ? ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 199. Data: 2011-09-06 17:41:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-09-2011 20:38, Bartek Kacprzak pisze:

    > Do ciebie zlamasie doq, nastepnym razem jak sie umawiasz to badz na miejscu,
    > bo poki co jestes tchorzliwym zlamasem, szczekajacym jak kundel zza
    > klawiszy.

    Że niby gdzie gnido? Może zapodasz mida do posta gdzie się niby
    umawialiśmy? ATSD nie za wysokie masz mniemanie o sobie? Zdaje ci się że
    każdemu będzie się chciało jechać do Łodzi żeby spotkać (lub nie)
    jakiegoś debila?

  • 200. Data: 2011-09-06 17:43:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-09-2011 23:13, Artur Maśląg pisze:

    > Daj spokój - troll nie ma nic mądrego do powiedzenia, to prowokuje
    > i czerpie z tego satysfakcję.

    Jemu się wydaje że ma ;)))

    Pozdrawiam
    Paweł