    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drodzy dawcy ...
    Date: Tue, 6 Sep 2011 13:19:47 +0000 (UTC)

    Dman-666 wrote:

    > Tak se patrze i patrze jak Massai nawija makaron na uszy:
    >
    > Slabe...lepiej w domu siedziec i nie wychodzic jak sie nerwowo
    > reaguje na drodze.

    To byś musiał praktycznie wszystkich zamknąć w domu. Bardzo mało
    jest takich twardzieli, którzy na taką niespodziewaną wuwuzelę nad
    uchem tylko leniwie przekręcą głowę z pytaniem "a co to?"

    > Mysle, ze jest wlasnie odwrotnie - gdyby tylko mieli taka mozliwosc
    > to by chetnie skorzystali z opcji bezkaskowej. Tutaj halas jest
    > dodatkowym bodzcem podnoszacym przyjemnosc z jazdy. Nietrafiles IMO;)

    Kiedyś się ubrałem w taki profi komplet na moto, z karapaksem nawet.
    I wtedy zrozumiałem trochę te przedziwne zachowania motocyklistów -
    typowa deprywacja sensoryczna. Odcięty od świata, wszystko dociera
    przytłumione... i człowiek sie trochę czuje jak rycerz w zbroi.
    Niezniszczalny, Ironman jakiś.

    Ponoć sa takie wyuzdane kaski z najwyższej pólki, które odcinają
    dźwięk motocykla, ale np. rozmawiać da się normalnie.

    A hałas na dłuższa metę męczy każdego, nawet maniak motocykli po
    godzinie będzie miał dosyć.

    --
    Pozdro
    Massai