  • 201. Data: 2011-09-06 17:54:54
    Temat: Re: Drodzy dawcy ...
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-04 20:05:55 +0200, "PM" <x...@w...pl> said:

    > ?>>> (dane techniczne też tak traktujesz?)

    > tak, z pewnością

    To mi wystarczy.

    --
    Bydlę

  • 202. Data: 2011-09-06 17:55:51
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-05 11:55:06 +0200, Jakub Witkowski

    A pasy są policzalne - więc liczba.
    Sól sypka nie jest - więc ilość.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 203. Data: 2011-09-06 18:29:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > nigdy nie wyprzedziłeś

    > Dobrze wiesz, że pytam PlaMę o przypadek kiedy pobocza nie ma :)

    No to rowerzysta nie ma swojego pasa, jeśli mu pobocze zabrali, tylko jest
    gościem na cudzym.

    > Co racja to racja.
    > A jakże często kierownicy pojazdów mechanicznych (czasami po
    > "zrobieniu dobrze" innym uczestnikom) zapominają, że wracając
    > kołami zza linii pobocza na jezdnię włączają się do ruchu.

    Pobocze z reguły nie jest na tyle szerokie, żeby samochód się na nim
    zmieścił w całości.
    Chyba że Ci chodziło o prawe koła - wtedy jakieś rozwinięcie z podstawą
    poproszę.

  • 204. Data: 2011-09-06 18:29:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > A pasy są policzalne - więc liczba.

    Czyli nie zrozumiał cytata.

  • 205. Data: 2011-09-06 21:17:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.09.2011 11:09, Jarek Andrzejewski pisze:

    > Art. 19.
    > 2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    > 1. jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;
    >
    > Skoro więc kierujący moto wie, że w zakręcie będzie jechał znacznie
    > wolniej niż wyprzedzany, to powinien odpuścić sobie wyprzedzanie.

    Przy założeniu, że jego prędkość na tym zakręcie będzie niższa od limitu.

    Jeśli nie to trudno mówić o utrudnianiu skoro i tak nie wolno ci
    szybciej jechać ;->

  • 206. Data: 2011-09-06 21:18:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > kopali, zeby tylko odstęp utrzymać. Przy jeździ kanionem i zahaczaniu
    > o lusterka łokciami odstęp im niepotrzebny.

    Tia, i jeszcze może hel rozpylają?

  • 207. Data: 2011-09-06 21:56:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Sep 2011, Cavallino wrote:

> [...]
    > w całości.
    > Chyba że Ci chodziło o prawe koła - wtedy jakieś rozwinięcie z podstawą

    Przyznaję że nie mam namiarów na wyrok(i) wskazujące jak traktować
    jazdę "okrakiem".
    Jakby kto miał, to poproszę.

    pzdr, Gotfryd

  • 208. Data: 2011-09-06 22:16:25
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Że niby gdzie gnido? Może zapodasz mida do posta gdzie się niby
    > umawialiśmy? ATSD nie za wysokie masz mniemanie o sobie? Zdaje ci się że
    > każdemu będzie się chciało jechać do Łodzi żeby spotkać (lub nie) jakiegoś
    > debila?

    >Jutro, zapraszam.
    >Piaseczno ul. Niecała.

    >Pozdrawiam
    >Paweł

    i co kutasie glupi?
    juz sobie przypomniales??
    to teraz ja zapraszam, tylko, ze ja sie zjawie pieprzony tchorzu

  • 209. Data: 2011-09-06 22:35:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-09-2011 22:16, Bartek Kacprzak pisze:

    > i co kutasie glupi?
    > juz sobie przypomniales??
    > to teraz ja zapraszam, tylko, ze ja sie zjawie pieprzony tchorzu

    Niecała krótka jest cymbale, znasz mój adres i co? Dupa? Jakoś nie było
    cię widać? Zastanowiłeś się już, jaka będzie kolejność wydarzeń kiedy
    spotkamy się na tej ulicy? Pobijesz mnie?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 210. Data: 2011-09-06 23:10:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-06 22:16, Bartek Kacprzak pisze:
    > Użytkownik "DoQ"<p...@g...com> napisał w wiadomości

    > i co kutasie glupi?
    > juz sobie przypomniales??

    Przecież nie przyjechałeś, kłamco.

    > to teraz ja zapraszam, tylko, ze ja sie zjawie pieprzony tchorzu

    Tak, tylko DoQ tam był, a Ty nie przyjechałeś.