eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowychRe: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
    Date: Mon, 21 Mar 2022 13:54:18 +0000

    On 21/03/2022 13:12, ii wrote:

    > Ja nie twierdziłem, że z autostradową. To Ty masz taki problem, więc
    > może sam sobie to sprawdzaj.

    nie ma takich. jak bede chcial jechac autostrada za tirem to kupie bilet
    na pks albo flixbusa.

    > W Polsce prawie nie da się normalnie jeździć samochodem.

    co to znaczy nie da sie normalnie jezdzic? ile razy jestem w PL to
    jezdze normalnie. korkow tyle samo ile na zachodzie.

    > Nie "mniejsza o kolejność" bo właśnie o to chodzi, że przeciętny ludzik
    > sporadycznie jedzie dalej. No ale jedzie to się zastanawiam czy jest w
    > stanie.

    no gdyby bylo tak jak piszesz to sprzedaz elektrykow wynosilaby 90%
    ogolu sprzedawanych samochodow osobowych. szczegolnie, ze ceny sa juz
    porownywalne.

    > No, ale Ty w błędzie. Jeździsz tak tym spalinowcem zatruwając siebie i
    > innych :-)

    dlatego trwam w nadzei, ze te elektryki nie beda na wegiel, a surowce
    potrzebne do produkcji baterii nie beda drenowaly srodowiska
    naturalnego, a w ich pozniejszej obrobce nie beda brali udzialu
    wiezniowie w chinskich obozach koncetracyjnych. wtedy pozostanie juz
    tylko wymiana w domu pieca gazowego/weglowego/na opal na pompe ciepla
    (nie wiem co zrobia mieszkancy starych blokow) i koniecznie zaprzestanie
    spozywania miesa.