eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowychRe: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
    Date: Fri, 18 Mar 2022 18:17:20 +0100

    W dniu 18-03-2022 o 17:58, sirapacz pisze:

    > z marszu pokochałbym za ciszę (fiaty są jakby to delikatnie
    > ująć...niezbyt wygłuszone:)))

    Przejedź się kiedyś - wsiąka się w temat mpmentalnie.
    I bez powrotu....

    > pod warunkiem, że będzie wolna ładowarka:)

    Jakaś będzie, nie tu to 10 km dalej.
    Lekkie utrudnienie jest, ale nic czego nie dałoby się przeżyć.
    A będzie tylko lepiej.

    > za jedzenie w moim czy twoim? :D

    W moim.
    Ja tam jak jadę to jadę, a jak staję to odpoczywam i się posilam.
    Chociaż w elektryku mniej się człowiek męczy, nawet jak dłużej (wolniej)
    jedzie.

    > minus trasy

    No właśnie nie.
    Chyba że wyjątkowo nie cierpisz planowania.
    Wtedy kup Teslę - zaplanuje wsio za Ciebie.

    > Akurat na holowaniu przyczep mi nie zależy w elektryku.

    To nie ma tematu, problem jest wydumany.
    Bylebyś nie kupował 10 letniego bev, albo jakiegoś wynalazka do miasta,
    to każdy będzie pasował.