eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowychRe: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drastycznie krótkie zasięgi elektryków w stosunku do spalinowych
    Date: Fri, 18 Mar 2022 18:13:50 +0100

    > To czemu sobie Punto kupiles ? :-P

    -bo nie stać mnie na lepsze i nie potrzebuję lepszego do roboty (IT)
    -bo jest tanie. Kosztuje tyle co waży;)
    -części śmiesznie tanie
    -bo ma VAT-1 :)))
    -bo jak w coś przyłożę, albo będę musiał przewieźć coś wybitnie
    brudzącego to nie będę się szczypał i żałował
    -bo jest niezawodne (przynajmniej 1.3jtd) i malutko pali.
    -bo jest brzydki i nikt go nie ukradnie:) zostawiałem z otwartymi drzwiami

    > Siedzisz w pracy 8h?
    siedzę nawet dłużej;)

    > to w samochodzie nie mozesz 8h posiedziec?
    Mogę, ale szkoda mi czasu. Wolę być o godzinę wcześniej niż później z
    powodu konieczności kierowania

    > A wszystko zalezy, co po tych 1000km czeka, i jak czlowiek to lubi.
    1000 to w dwie strony:) Nie dałbym rady 1k na raz:)

    > Zreszta przeciez jezdziles w dlugie trasy, to widac sie "opłacalo".
    długie jak długie - 600km to po prostu trasa... długa to wg mnie >1 doby
    czyli powyżej 10h jazdy

    > A ze rozbijales transport na 6 dni, to juz twoj wybor.
    que?