-
21. Data: 2013-12-24 23:07:40
Temat: Re: Downsizing
Od: AL <a...@s...tam.pl>
On 2013-12-24 08:54, Cavallino wrote:
> Ogólnie poza tym silnikiem Captur to nadspodziewanie fajne auto,
> dokładnie takie jak moje oczekiwania wobec miejskiego crossovera.
> Małe, zwinne, nieźle wykonane, a przy okazji wygodne bo wysokie i z
> wysoką pozycją za kierownicą.
1 dyskwalifikacja jako crossover: brak - nawet w opcji - napedu na 4wd
czyni to auto szpanerkim podwyzszonym kompaktem, i tyle w temacie
> Tylko silnik zdecydowanie powinien być inny.
> Pewnie dużo mocniejszy 1.2 tce lepiej będzie dawał sobie radę, o dieslu
> (nawet tak samo mocnym jak to 0,9 tce) nie wspominając.
>
2. silnik potwierdza moje odczucie - kto to kupuje?
> Tylko ta cena - to auto kosztuje tyle co dużo większe kompakty z
> normalnymi silnikami, co dyskwalifikuje go gdyby ktoś chciał kupować bez
> duuuuużego rabatu.
no i sobie odpowiedziales - jak chcesz auto sensowne, a nie udajace cos
czego nie jest - szukaj czegos innego.
-
22. Data: 2013-12-24 23:40:00
Temat: Re: Downsizing
Od: tá´Ź
zhbick wrote:
> koniecznie z McDonalds
Jak ktoś ma mały łeb, to może być z McDonalds. :)
--
ss??q s? ??u??ou??
-
23. Data: 2013-12-25 03:52:27
Temat: Re: Downsizing
Od: Megrims <m...@i...pl>
On 12/24/2013 11:00 PM, Myjk wrote:
> Tue, 24 Dec 2013 17:08:39 +0100, Megrims
>
>> kompletny rozrząd, kompletne sprzęgło (z dwumasą)
>
> To wynik awarii pompy?
>
nie.
-
24. Data: 2013-12-25 10:23:52
Temat: Re: Downsizing
Od: ZIWK <w...@o...pl>
W dniu 2013-12-24 11:15, Cavallino pisze:
> Jeszcze jedna ciekawa rzecz - ten badziew pali średnio 8,5 l.
> Na trasie przy prędkości na regulatorze 120, pali między 8-9 l.
A ile ma palić?
Jak "szfagrowy pasek - na autobanie 3,5 i ni kropli wiencey!"?
;)
Dana ilość energii niezbędna do poruszania danego pojazdu jest zawarta w
konkretnej ilości paliwa - i cudów nie ma = chyba, że w reklamach i
"opowieściach przy Wigilijnym stole"...
-
25. Data: 2013-12-25 12:24:15
Temat: Re: Downsizing
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Wed, 25 Dec 2013 10:23:52 +0100, ZIWK napisał(a):
> W dniu 2013-12-24 11:15, Cavallino pisze:
>> Jeszcze jedna ciekawa rzecz - ten badziew pali średnio 8,5 l.
>> Na trasie przy prędkości na regulatorze 120, pali między 8-9 l.
> A ile ma palić?
> Jak "szfagrowy pasek - na autobanie 3,5 i ni kropli wiencey!"?
> ;)
> Dana ilość energii niezbędna do poruszania danego pojazdu jest zawarta w
> konkretnej ilości paliwa - i cudów nie ma = chyba, że w reklamach i
> "opowieściach przy Wigilijnym stole"...
Niestety - ale potrzebna ilosc energii zalezy od konstrukcji pojazdu i
opon, a sprawnosc silnika od konstrukcji silnika.
I 8.5/100 to troche duzo, ale ja do diesli przyzwyczajony jestem.
J.
-
26. Data: 2013-12-25 12:26:58
Temat: Re: Downsizing
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello J.F.,
Wednesday, December 25, 2013, 12:24:15 PM, you wrote:
>>> Jeszcze jedna ciekawa rzecz - ten badziew pali średnio 8,5 l.
>>> Na trasie przy prędkości na regulatorze 120, pali między 8-9 l.
>> A ile ma palić?
>> Jak "szfagrowy pasek - na autobanie 3,5 i ni kropli wiencey!"?
>> ;)
>> Dana ilość energii niezbędna do poruszania danego pojazdu jest zawarta w
>> konkretnej ilości paliwa - i cudów nie ma = chyba, że w reklamach i
>> "opowieściach przy Wigilijnym stole"...
> Niestety - ale potrzebna ilosc energii zalezy od konstrukcji pojazdu i
> opon, a sprawnosc silnika od konstrukcji silnika.
> I 8.5/100 to troche duzo, ale ja do diesli przyzwyczajony jestem.
Jasssne...Tylko ciągle wspominasz 40l/h :P
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
27. Data: 2013-12-25 12:49:55
Temat: Re: Downsizing
Od: Megrims <m...@i...pl>
On 12/25/2013 12:26 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello J.F.,
>
> Wednesday, December 25, 2013, 12:24:15 PM, you wrote:
>
>>>> Jeszcze jedna ciekawa rzecz - ten badziew pali średnio 8,5 l.
>>>> Na trasie przy prędkości na regulatorze 120, pali między 8-9 l.
>>> A ile ma palić?
>>> Jak "szfagrowy pasek - na autobanie 3,5 i ni kropli wiencey!"?
>>> ;)
>>> Dana ilość energii niezbędna do poruszania danego pojazdu jest zawarta w
>>> konkretnej ilości paliwa - i cudów nie ma = chyba, że w reklamach i
>>> "opowieściach przy Wigilijnym stole"...
>> Niestety - ale potrzebna ilosc energii zalezy od konstrukcji pojazdu i
>> opon, a sprawnosc silnika od konstrukcji silnika.
>> I 8.5/100 to troche duzo, ale ja do diesli przyzwyczajony jestem.
>
> Jasssne...Tylko ciągle wspominasz 40l/h :P
>
Przy założeniu, że auto jest sprawne jego spalanie głównie zależy od
kierowcy. Cała reszta jest drugorzędna. Oczywiście nie można spodziewać
się spalania w Cayene Turbo na poziomie 12l/100km.
-
28. Data: 2013-12-25 12:53:07
Temat: Re: Downsizing
Od: Trybun <Y...@y...com>
W dniu 2013-12-24 23:07, AL pisze:
>
> 1 dyskwalifikacja jako crossover: brak - nawet w opcji - napedu na 4wd
> czyni to auto szpanerkim podwyzszonym kompaktem, i tyle w temacie
>
>
>
>
Jaki tam szpanerek? - duży prześwit to także do miasta wielce pożądana
rzecz.
-
29. Data: 2013-12-25 13:34:32
Temat: Re: Downsizing
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Megrims,
Wednesday, December 25, 2013, 12:49:55 PM, you wrote:
>>>>> Jeszcze jedna ciekawa rzecz - ten badziew pali średnio 8,5 l.
>>>>> Na trasie przy prędkości na regulatorze 120, pali między 8-9 l.
>>>> A ile ma palić?
>>>> Jak "szfagrowy pasek - na autobanie 3,5 i ni kropli wiencey!"?
>>>> ;)
>>>> Dana ilość energii niezbędna do poruszania danego pojazdu jest zawarta w
>>>> konkretnej ilości paliwa - i cudów nie ma = chyba, że w reklamach i
>>>> "opowieściach przy Wigilijnym stole"...
>>> Niestety - ale potrzebna ilosc energii zalezy od konstrukcji pojazdu i
>>> opon, a sprawnosc silnika od konstrukcji silnika.
>>> I 8.5/100 to troche duzo, ale ja do diesli przyzwyczajony jestem.
>> Jasssne...Tylko ciągle wspominasz 40l/h :P
> Przy założeniu, że auto jest sprawne jego spalanie głównie zależy od
> kierowcy.
I od oczekiwanego czasu przejazdu trasy. Nie da się po naszych drogach
jechać szybko i oszczędnie równocześnie.
[...]
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
30. Data: 2013-12-25 14:32:30
Temat: Re: Downsizing
Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>
W dniu 25.12.2013 12:53, Trybun pisze:
>> 1 dyskwalifikacja jako crossover: brak - nawet w opcji - napedu na 4wd
>> czyni to auto szpanerkim podwyzszonym kompaktem, i tyle w temacie
>>
>
> Jaki tam szpanerek? - duży prześwit to także do miasta wielce pożądana
> rzecz.
Bo....?
--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...