eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDownsizing
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 61

  • 21. Data: 2013-12-24 23:07:40
    Temat: Re: Downsizing
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2013-12-24 08:54, Cavallino wrote:

    > Ogólnie poza tym silnikiem Captur to nadspodziewanie fajne auto,
    > dokładnie takie jak moje oczekiwania wobec miejskiego crossovera.
    > Małe, zwinne, nieźle wykonane, a przy okazji wygodne bo wysokie i z
    > wysoką pozycją za kierownicą.

    1 dyskwalifikacja jako crossover: brak - nawet w opcji - napedu na 4wd
    czyni to auto szpanerkim podwyzszonym kompaktem, i tyle w temacie

    > Tylko silnik zdecydowanie powinien być inny.
    > Pewnie dużo mocniejszy 1.2 tce lepiej będzie dawał sobie radę, o dieslu
    > (nawet tak samo mocnym jak to 0,9 tce) nie wspominając.
    >
    2. silnik potwierdza moje odczucie - kto to kupuje?


    > Tylko ta cena - to auto kosztuje tyle co dużo większe kompakty z
    > normalnymi silnikami, co dyskwalifikuje go gdyby ktoś chciał kupować bez
    > duuuuużego rabatu.

    no i sobie odpowiedziales - jak chcesz auto sensowne, a nie udajace cos
    czego nie jest - szukaj czegos innego.



  • 22. Data: 2013-12-24 23:40:00
    Temat: Re: Downsizing
    Od: tá´Ź

    zhbick wrote:

    > koniecznie z McDonalds

    Jak ktoś ma mały łeb, to może być z McDonalds. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 23. Data: 2013-12-25 03:52:27
    Temat: Re: Downsizing
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 12/24/2013 11:00 PM, Myjk wrote:
    > Tue, 24 Dec 2013 17:08:39 +0100, Megrims
    >
    >> kompletny rozrząd, kompletne sprzęgło (z dwumasą)
    >
    > To wynik awarii pompy?
    >

    nie.


  • 24. Data: 2013-12-25 10:23:52
    Temat: Re: Downsizing
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-12-24 11:15, Cavallino pisze:

    > Jeszcze jedna ciekawa rzecz - ten badziew pali średnio 8,5 l.
    > Na trasie przy prędkości na regulatorze 120, pali między 8-9 l.
    A ile ma palić?
    Jak "szfagrowy pasek - na autobanie 3,5 i ni kropli wiencey!"?
    ;)
    Dana ilość energii niezbędna do poruszania danego pojazdu jest zawarta w
    konkretnej ilości paliwa - i cudów nie ma = chyba, że w reklamach i
    "opowieściach przy Wigilijnym stole"...


  • 25. Data: 2013-12-25 12:24:15
    Temat: Re: Downsizing
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Dec 2013 10:23:52 +0100, ZIWK napisał(a):
    > W dniu 2013-12-24 11:15, Cavallino pisze:
    >> Jeszcze jedna ciekawa rzecz - ten badziew pali średnio 8,5 l.
    >> Na trasie przy prędkości na regulatorze 120, pali między 8-9 l.
    > A ile ma palić?
    > Jak "szfagrowy pasek - na autobanie 3,5 i ni kropli wiencey!"?
    > ;)
    > Dana ilość energii niezbędna do poruszania danego pojazdu jest zawarta w
    > konkretnej ilości paliwa - i cudów nie ma = chyba, że w reklamach i
    > "opowieściach przy Wigilijnym stole"...

    Niestety - ale potrzebna ilosc energii zalezy od konstrukcji pojazdu i
    opon, a sprawnosc silnika od konstrukcji silnika.

    I 8.5/100 to troche duzo, ale ja do diesli przyzwyczajony jestem.

    J.


  • 26. Data: 2013-12-25 12:26:58
    Temat: Re: Downsizing
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, December 25, 2013, 12:24:15 PM, you wrote:

    >>> Jeszcze jedna ciekawa rzecz - ten badziew pali średnio 8,5 l.
    >>> Na trasie przy prędkości na regulatorze 120, pali między 8-9 l.
    >> A ile ma palić?
    >> Jak "szfagrowy pasek - na autobanie 3,5 i ni kropli wiencey!"?
    >> ;)
    >> Dana ilość energii niezbędna do poruszania danego pojazdu jest zawarta w
    >> konkretnej ilości paliwa - i cudów nie ma = chyba, że w reklamach i
    >> "opowieściach przy Wigilijnym stole"...
    > Niestety - ale potrzebna ilosc energii zalezy od konstrukcji pojazdu i
    > opon, a sprawnosc silnika od konstrukcji silnika.
    > I 8.5/100 to troche duzo, ale ja do diesli przyzwyczajony jestem.

    Jasssne...Tylko ciągle wspominasz 40l/h :P

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 27. Data: 2013-12-25 12:49:55
    Temat: Re: Downsizing
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 12/25/2013 12:26 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello J.F.,
    >
    > Wednesday, December 25, 2013, 12:24:15 PM, you wrote:
    >
    >>>> Jeszcze jedna ciekawa rzecz - ten badziew pali średnio 8,5 l.
    >>>> Na trasie przy prędkości na regulatorze 120, pali między 8-9 l.
    >>> A ile ma palić?
    >>> Jak "szfagrowy pasek - na autobanie 3,5 i ni kropli wiencey!"?
    >>> ;)
    >>> Dana ilość energii niezbędna do poruszania danego pojazdu jest zawarta w
    >>> konkretnej ilości paliwa - i cudów nie ma = chyba, że w reklamach i
    >>> "opowieściach przy Wigilijnym stole"...
    >> Niestety - ale potrzebna ilosc energii zalezy od konstrukcji pojazdu i
    >> opon, a sprawnosc silnika od konstrukcji silnika.
    >> I 8.5/100 to troche duzo, ale ja do diesli przyzwyczajony jestem.
    >
    > Jasssne...Tylko ciągle wspominasz 40l/h :P
    >

    Przy założeniu, że auto jest sprawne jego spalanie głównie zależy od
    kierowcy. Cała reszta jest drugorzędna. Oczywiście nie można spodziewać
    się spalania w Cayene Turbo na poziomie 12l/100km.


  • 28. Data: 2013-12-25 12:53:07
    Temat: Re: Downsizing
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-24 23:07, AL pisze:
    >
    > 1 dyskwalifikacja jako crossover: brak - nawet w opcji - napedu na 4wd
    > czyni to auto szpanerkim podwyzszonym kompaktem, i tyle w temacie
    >
    >
    >
    >

    Jaki tam szpanerek? - duży prześwit to także do miasta wielce pożądana
    rzecz.


  • 29. Data: 2013-12-25 13:34:32
    Temat: Re: Downsizing
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Megrims,

    Wednesday, December 25, 2013, 12:49:55 PM, you wrote:

    >>>>> Jeszcze jedna ciekawa rzecz - ten badziew pali średnio 8,5 l.
    >>>>> Na trasie przy prędkości na regulatorze 120, pali między 8-9 l.
    >>>> A ile ma palić?
    >>>> Jak "szfagrowy pasek - na autobanie 3,5 i ni kropli wiencey!"?
    >>>> ;)
    >>>> Dana ilość energii niezbędna do poruszania danego pojazdu jest zawarta w
    >>>> konkretnej ilości paliwa - i cudów nie ma = chyba, że w reklamach i
    >>>> "opowieściach przy Wigilijnym stole"...
    >>> Niestety - ale potrzebna ilosc energii zalezy od konstrukcji pojazdu i
    >>> opon, a sprawnosc silnika od konstrukcji silnika.
    >>> I 8.5/100 to troche duzo, ale ja do diesli przyzwyczajony jestem.
    >> Jasssne...Tylko ciągle wspominasz 40l/h :P
    > Przy założeniu, że auto jest sprawne jego spalanie głównie zależy od
    > kierowcy.

    I od oczekiwanego czasu przejazdu trasy. Nie da się po naszych drogach
    jechać szybko i oszczędnie równocześnie.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 30. Data: 2013-12-25 14:32:30
    Temat: Re: Downsizing
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.12.2013 12:53, Trybun pisze:

    >> 1 dyskwalifikacja jako crossover: brak - nawet w opcji - napedu na 4wd
    >> czyni to auto szpanerkim podwyzszonym kompaktem, i tyle w temacie
    >>
    >
    > Jaki tam szpanerek? - duży prześwit to także do miasta wielce pożądana
    > rzecz.

    Bo....?

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: