-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Downsizing
Date: Wed, 25 Dec 2013 13:34:32 +0100
Organization: private
Lines: 30
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
References: <52b93db9$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
<q...@4...net>
<52b95ea6$0$2179$65785112@news.neostrada.pl> <l9e878$p7b$1@dont-email.me>
<3...@4...net>
<8...@p...pl.invalid>
<l9egos$tmu$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-37-109-112-47.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1387974872 312 37.109.112.47 (25 Dec 2013 12:34:32 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Dec 2013 12:34:32 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <l9egos$tmu$1@usenet.news.interia.pl>
X-Comment-To: Megrims
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516035
[ ukryj nagłówki ]Hello Megrims,
Wednesday, December 25, 2013, 12:49:55 PM, you wrote:
>>>>> Jeszcze jedna ciekawa rzecz - ten badziew pali średnio 8,5 l.
>>>>> Na trasie przy prędkości na regulatorze 120, pali między 8-9 l.
>>>> A ile ma palić?
>>>> Jak "szfagrowy pasek - na autobanie 3,5 i ni kropli wiencey!"?
>>>> ;)
>>>> Dana ilość energii niezbędna do poruszania danego pojazdu jest zawarta w
>>>> konkretnej ilości paliwa - i cudów nie ma = chyba, że w reklamach i
>>>> "opowieściach przy Wigilijnym stole"...
>>> Niestety - ale potrzebna ilosc energii zalezy od konstrukcji pojazdu i
>>> opon, a sprawnosc silnika od konstrukcji silnika.
>>> I 8.5/100 to troche duzo, ale ja do diesli przyzwyczajony jestem.
>> Jasssne...Tylko ciągle wspominasz 40l/h :P
> Przy założeniu, że auto jest sprawne jego spalanie głównie zależy od
> kierowcy.
I od oczekiwanego czasu przejazdu trasy. Nie da się po naszych drogach
jechać szybko i oszczędnie równocześnie.
[...]
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 25.12.13 14:32 Andrzej Lawa
- 25.12.13 14:49 J.F.
- 25.12.13 14:59 J.F.
- 25.12.13 15:19 J.F.
- 25.12.13 15:56 Megrims
- 25.12.13 16:51 RoMan Mandziejewicz
- 25.12.13 17:12 J.F.
- 25.12.13 18:15 RoMan Mandziejewicz
- 25.12.13 18:59 J.F.
- 25.12.13 19:11 anacron
- 25.12.13 19:16 Robert Rędziak
- 25.12.13 19:50 J.F.
- 25.12.13 19:57 anacron
- 25.12.13 20:33 J.F.
- 25.12.13 20:59 anacron
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=