eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDownsizing
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 61

  • 61. Data: 2013-12-31 17:36:11
    Temat: Re: Downsizing
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:gf5xihooqd4i.1rpp3b5krc7ye$.dlg@40tude.
    net...
    > Dnia Thu, 26 Dec 2013 09:23:10 +0100, Cavallino napisał(a):
    >> Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    >>> W dniu 25.12.2013 20:33, J.F. pisze:
    >>>> A ze pali troche wiecej ... komfort kosztuje.
    >>> Właśnie nie komfort, naprawdę lepiej mi się wyprzedza tym 1.4
    >>> ciężarówki
    >> To jest niemożliwe, żeby 90 konny silnik tej samej konstrukcji jechał
    >> lepiej
    >> niż 110 konny i większy, nie da się tak.
    >
    > No wiesz, jesli mu zrobili to, na co sam narzekasz w capturze, to
    > wrazenie moze byc odwrotne. Ty mu w gaz, a komputer nic :-)
    >
    >> I to silnik, na którego turbinę psioczyłeś.
    >
    > Ale to psioczyl chyba na ta w 1.6, moze wlasnie byla zepsuta.

    W 1.4

    >
    >>> chociaż cały czas powtarzam, może to kwestia
    >>> wyczucia/przyzwyczajenia etc.
    >> Na pewno - wciskaj mocniej gaz, to pojedzie lepiej.
    >> Obstawiam, że kręcisz go zbyt słabo.
    >> W ceedzie miałem co prawda wersję bez FAP, ale od 1500 jechać nie chciał,
    >> w
    >> innych małych dieslach jest pod tym względem lepiej.
    >
    > Downsizing :-)

    Niekoniecznie, 1.5 dci od Renault nie protestuje.
    Nawet 70-tką na 6 biegu pojedzie bez oburzenia.


strony : 1 ... 6 . [ 7 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: