  • Data: 2020-05-08 17:59:34
    Temat: Re: Dostawczak
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Queequeg q...@t...no1 ...

    > Cześć,
    >
    > Szukam dostawczaka, którego będę używał w roli prowizorycznego
    > kampera, ale jest również spora szansa, że pozbędę się osobówki i
    > będę używał wspomnianego także do jazdy po zatłoczonym mieście w
    > roli osobówki -- czyli musi być możliwie krótki, ale pakę mieć
    > przynajmniej te 2m po długości, co by wszedł materac...
    >
    > Problem jest taki, że nigdzie nie mogę znaleźć tabelki, która
    > pokazałaby zewnętrzne wymiary samochodu oraz wymiary paki.
    >
    > Przejechałem się Trafic-iem (kolega ma), ale zastanawiam się, czy
> [...]
    Traffik tez jest w dwóch długosciach - pytanie ktorym jechałes.

    Ogolnie z busami trzeba uwazac przy kupnie bo to nie sa auta na jezdzenie
    do koscioła wiec wiele egzemplarzy starszych i tanszych jest bardzo
    zajechanych.

    Natomiast co do parkowania - mi sie lepiej parkuje ducato niz osobówke
    wiec nie umiem sie wypowiedziec :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż