  • Data: 2010-04-01 07:20:07
    Temat: Re: Dostałem przegląd - paranoja :(
    Od: wwwojtek1 <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > pamiętaj że to Fiesta, taki przebieg to dla MKIV prawie lata świetlne, gdy
    > to jeszcze silnik 1.25-16V to silnik zacznie się kończyć w okolicach 150kkm
    > no maksymalnie przy 200kkm, wiem bo miałem,

    Cóż, przebiegu jestem pewien jak własnej matki :) W końcu osobiscie
    wyjechałem tym samochodem 12 lat temu z salonu :)
    Mało jeździłem (samochód był w rodzinie jako dodatkowy, a ja głównie
    służbówką do pracy)

    Teraz przez ostatni rok autko z róznych względów dostało trochę w d...
    bo prawie 25kkm w ostatnim roku to dla takiego autka dużo. A że
    wcześniej było mało jeżdżone, to się sypnęło.

    Co do silnika, to tak, mam 1.25 16V i jestem z niego bardzo
    zadowolony. Do dziś na oleju 5W30 bez "podjadania", pali mało. Poza
    pierwsza wymiana rozzrządu, regularną wymianą oleju, świec to z
    poważniejszych rzeczy to wymieniłem simmeringi wału, odmę i
    termostat.