  • Data: 2010-04-01 10:33:40
    Temat: Re: Dostałem przegląd - paranoja :(
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek pisze:
    > Ja miałem odwrotną sytuację:
    > diagnosta nie wbił pieczątki do dowodu, bo amortyzatory tylne miały tylko po
    > 30-35%.
    > Trochę mnie zdziwiło, bo auto 3-letnie.
    > Biegiem załatwiłem wymianę (ASO + oryginalne amory).
    > Bardzo sie zdziwiłem, gdy na ponownym przeglądzie wyszło ledwo po 40%.
    > Diagnosta oczywiście twierdzi, że to jest niemożliwe, że na pewno wsadzili
    > mi stare amortyzatory, albo druga wersja - że dali nowe, ale wymagają czasu,
    > aby "stwardnieć".

    Widać taki mądry diagnosta że nawet nie wie co zmierzył.
    W wielu samochodach taki wynik tyłu jest zupełnie normalny.

    Wydaje mi się że dotyczy to małych samochodów z lekkim tyłem, w które
    włożono twarde sprężyny żeby zapewnić możliwość jazdy z trzema osobami z
    tyłu + bagażem, bez dobijania, a jednocześnie amortyzatory mają słabe
    tłumienie dostosowane do komfortowej jazdy niezaładowanym samochodem.